במקלט הבנין

בנו של הדיין וחבריו הואשמו: "גידלתם סמים"

חוזה פיקטיבי, החלפת מנעול המקלט בבנין מגוריהם ושכנוע של יו"ר 'ועד הבית' - כך לפי כתב האישום נהגו ארבעה מתושבי השכונה החרדית, החשודים בהפעלת מעבדת סמים (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בנו של הדיין, בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יחידת התביעות של משטרת ישראל הגישה היום (חמישי) כתב אישום בפרשת מעבדת הסמים שנתפסה בשכונת רמות בירושלים, ובו מואשמים ארבעת העצורים, בהם אברך שהינו בן של דיין מפורסם, כי קשרו קשר לביצוע פשע בכך שגידלו, ייצרו והכינו סמים.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', לפני כשבועיים נדהמו תושבי 'רמות פולין' כששוטרים פשטו על בנין בשכונה, מצאו במקום מעבדה לגידול סמים מסוכנים ולאחר מכן עצרו את בעל הדירה - אברך נחשב, ועוד שלושה משכניו.

לאחר מספר הארכות מעצר, שוחררו היום החשודים, במקביל כאמור להגשת כתב האישום נגדם, בו נטען, כי הם נפגשו מספר פעמים והחליטו להקים מעבדת סמים.

הנאשמים

בשלב זה, לפי כתב האישום, החשוד המרכזי, האברך בנו של הדיין, רכש ציוד מעבדה כדי לגדל סמים בשווי של כ-100 אלף שקל. בהמשך פנה חברו לאיש 'וועד הבית' בבניין המגורים, בבקשה לשכור את המקלט, אך סורב.

למרות אי ההסכמה, פינו כמה מהחשודים את המקלט מתכולתו הרגילה, וכשיו"ר ועד הבית התלונן על כך, שכנע אותו החשוד המרכזי שיסכים להשכיר את המקלט לצורך זה, בתנאי שעד ראש השנה המקלט יפונה מהציוד של מעבדת גידול הסמים.

בהמשך לכך, הוא הגיע עם אדם נוסף לביתו של המשכיר, חתם עמו על חוזה פיקטיבי מוכן והחליף את מנעול המקלט - בו לאחר מכן הוא גידל עם שלושת חבריו 38 שתילים של קנאביס במשקל של כחצי קילו.

מעצרם של הארבעה, הסתיים היום כאמור, במקביל להגשת כתב האישום נגדם - שתושבי רמות עדיין נדהמים מתוכנו הפלילי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר