פרסום ראשון

הקרב מול ש"ס: נחתם טופס 4 לסמינר מנלדסון

בסיעת ש"ס טענו כי הסמינר מפלה בנות ספרדיות ועיכבו את אישור המבנה, אך בכל זאת, בפעילות מ"מ ראש העיר, אליעזר ראוכברגר, חתמו על טופס 4 לסמינר מנדלסון בירושלים (חרדי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: למרות התנגדות חלק מסיעת ש"ס במועצת העיר ירושלים, סמינר מנדלסון בעיר קיבל טופס 4. מדובר במבנה רחב ממדים הממוקם בסמוך לאולמי תמיר.

סאגה שלמה התחוללה סביב המבנה לאחר שבמשך תקופה עיכבו בסיעת ש"ס את האישורים הנדרשים להשלמת המבנה בשל טענות לאפליה בסמינר, וטוענים נוספים שדרשו את השטח המדובר עבור מבנים המזוהים עם ש"ס.

אלא של'כיכר השבת' נודע, כי למרות הקרב בין חלקים מש"ס ל'דגל התורה' בספרא, הבוקר (שני) מ"מ ר"ע ירושלים ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה אליעזר ראוכברגר, וצוות לשכתו, קיימו הבוקר סיור מקיף במבנים החדשים של סמינר "דרכי רחל" (הסניף) בראשות מנהל הסמינר ברב יחיאל מנדלסון, בקרית החינוך החדשה במתחם תמיר.

הסיור התקיים לאחר שראוכברגר חתם על טופס 4 למבנה, צעד שמאפשר את אכלוסו ופתיחת שנת הלימודים של הסמינר במקום החדש.

כמו כן קיימו דיון על קידום המבנה הנוסף המתוכנן לקום במתחם עבור הסמינר, וכן על פתרונות אפשריים למחסור בכיתות עד לסיום בניית המבנה הנוסף המתוכנן.

יצויין, כי אך לפני כשלושה חודשים התקיים במקום מעמד הנחת אבן הפינה למבנה הנוסף האמור לקום לסמינר, במעמד מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, חברי מועצת גדולי התורה, חברי הכנסת של "דגל התורה" וראש העיר ירושלים, משה ליאון.

מעמד הנחת אבן הפינה התקיים לאחר עיכוב ממושך בעירייה בקידום בניית מבנה הסמינר, ומאבק שניהלו ב"דגל התורה" כנגד עיכוב זה ועל מנת לזרז את הפרויקט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר