נחשד בשני מקרים

החשוד בתקיפת הילדה בבני ברק - יישאר במעצר

בית המשפט האריך ב-3 ימים את מעצרו של הצעיר החרדי שנחשד בתקיפת ילדה בבני ברק. בדיון התברר כי הוא חשוד בשני מקרים, אך ביהמ"ש דחה את החשד באחד מהם (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של הצעיר החרדי, תושב ביתר עילית, שנעצר בחשד לתקיפת ילדה חרדית בעיר בני ברק.

במהלך הדיון התברר כי מדובר בעבירות בשני מקרים, כאשר לפי החשד הוא תקף שתי ילדות בשני מקרים ובשתי זירות שונות, כאשר לפחות באחד מהם הוא תועד. לפי נציג המשטרה, בחקירתו, קשר עצמו החשוד לפחות לאחת משתי הזירות בהן אירעו התקיפות.

יצוין כי ביהמ"ש אסר לפרסם את שמו של ופרטים מזהים של החשוד, למשך 15 ימים, לבקשת פרקליטתו ובהסכמת המשטרה.

פרקליטתו ציינה כי החשוד מכחיש כל קשר לשני האירועים, ולדבריה הוא אף טוען כי החשוד שנצפה בתיעוד שהוצג בפניו, לא דומה לו בכלל. באשר למקרה השני בו הוא תועד בחנות בה אירע לפי החשד המקרה, הוא אישר כי היה בחנות אך לדבריו לא תקף אף ילדה.

באשר להפצת תמונתו ברשתות, נציג המשטרה ציין כי הנושא ייבדק, וביקש להאריך את מעצרו בשישה ימים, פרקליטתו ביקשה לשחרור לחלופת מעצר.

השופטת ענת יהב ציינה בהחלטתה כי לגבי המקרה הישן יותר, היא לא מצאה אפילו חשד סביר ולכן היא מתייחסת כאילו מדובר במקרה אחד בלבד, ובעקבות כך ובשל עילת המסוכנות והצורך לחקור את החשד, היא מאריכה את מעצרו עד יום חמישי.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת', לפי חשד המשטרה, הצעיר עקב אחרי הילדה בעת שהייתה בחנות בבני ברק ושם תקף אותה. עם קבלת התלונה, מאביה של הילדה, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה אשר הובילה תוך זמן קצר לאיתור זהותו של החשוד במעשה ולמעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר