זה נגד זה

למרות ה'איסור'; נציגי 'אגודה' נפגשו עם ינקלביץ'

פחות משבוע מאז הוציאה 'יהדות התורה' הודעה נגד שיתופי פעולה וסיורים עם נציגי 'כחול לבן', סגן שר החינוך מאיר פרוש וח"כ יעקב טסלר קיימו פגישת עבודה עם עומר ינקלביץ' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לשכת ינקלביץ')

רק בשבוע שעבר יצאו ב'יהדות התורה' בהודעה רשמית להפסיק את הסיורים ושיתופי הפעולה עם סיעת 'כחול לבן', וזה בשל אישור החוק הפוגע בקודשי ישראל, ונציגי 'אגודת ישראל' קיימו פגישת עבודה עם השרה החרדית של 'כחול לבן', עומר ינקלביץ'.

בהודעה שיצאה מטעם סיעת 'יהדות התורה' נאמר: "החוק שעבר פוגע בקדושת המשפחה ומהווה הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני. תמיכת חברי כחול לבן בחוק פגעה באמון שנתנה יהדות התורה לכחול לבן. אנחנו עוצרים מרגע זה כל שיתוף פעולה עם כחול לבן, וקוראים לראשי הציבור וראשי הרשויות החרדיות להימנע גם הם משיתופי פעולה והזמנות של נציגי כחול לבן לסיורי ראווה".

ההודעה הייתה מכוונת בעיר ליו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, והשרה עומר ינקלביץ'. השניים שבשבועות האחרונים חורשים את הערים החרדיות ומקיימים פגישות עבודה רבות עם נציגים חרדים.

אלא שכאמור, כבר אמש (שני) התקיימה פגישת עבודה בין סגן השר מאיר פרוש וח"כ יעקב טסלר לינקלביץ'.

בהודעה שיצאה מטעם לשכת ינקלביץ' נאמר: "שמחה לעדכן, כי בעקבות פגישה שערכתי היום עם סגן שר החינוך הרב פרוש ויו"ר הועדה לפניות הציבור ח"כ הרב טסלר, בנושא היערכות מלוניות הקורונה לציבור החרדי השוהה שם בתשעה באב.

"הסדרתי בס"ד מול פיקוד העורף הנושאים הבאים: 1. סעודה מפסקת ראויה לפני הצום + סעודה בסיום הצום. 2. ארוחות במהלך ט' באב לחולים שאינם יכולים לצום. 3. חלוקת סדר קינות לתשעה באב למי שלא הספיק להיערך מראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר