השרים יאשרו

החל מהערב: יוטל סגר לילי בערים האדומות

לאחר שהליך השימוע לראשי הרשויות יסתיים במהלך היום, השרים יאשרו מאת רשימת הערים בהן יוטל סגר לילי ומערכת החינוך תפסיק לפעול • הערים החרדיות בפנים (חדשות, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ממראות הסגר הקודם בבני ברק (צילום: מוטי גרין)

קבינט הקורונה צפוי לאשר היום (שלישי) את הטלת הסגר הלילי על עשרות ערים אדומות, וזה לאחר שיסתיים הליך השימוע לראשי הרשויות. הסגר יחל מהשעה 19:00 בערב ועד השעה 05:00 בבוקר.

כזכור, בתחילה אישר הקבינט להטיל סגר כללי על הערים האדומות, אך לאחר לחץ שהפעילו ראשי הרשויות והנציגים החרדים בממשלה, נתניהו נכנע והבין כי הציבור לא ישתף פעולה עם הסגר.

בין הערים עליהן יוטל סגר לילי ומערכת החינוך תפסיק לפעול: בני ברק, אלעד, ביתר עילית, עמנואל ושכונות בעיר בית שמש. טרם ברור האם העיר אילת נכנסה לרשימה.

בני גנץ: החרדים אינם מפיצי מחלה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס השבוע לשינוי החלטתו וביטול הסגר הכליי בערים אדומות ואמר: "מנהיגי הציבור החרדי אמרו לי תטיל עלינו הגבלות. אכפת לי לימוד תורה ותפילה. אלה דברים שחשובים לי כמו שהם חשובים לכם".

"חייבים", הוסיף נתניהו, "לנקוט צעדים שיימנעו את התפשטות המחלה. עיר אדומה לא נבחרת לפי התנכלות או החלטה שרירותית – חייבים לנקוט צעדים שימנעו את התחלואה, אל תקשיבו למתסיסים".

"כלל הציבור החרדי יקר לי מאוד. אנו חייבים לנקוט צעדים שמונעים את התפשטות המחלה בשמחות, בחתונות ובתי ספר. אל תקשיבו לפופוליסטים. נעשה מה שצריך כדי להגן עליכם ועל כלל אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר