בבני ברק

שוטרים פשטו על בית הכנסת של הגר"ש בעדני

כוח משטרה פשט אמש על בית מדרשו של חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שמעון בעדני, שפעל בניגוד להחלטות הממשלה לסגור את בתי הכנס • במקום חולקו קנסות (חרדים)

הגר"ש בעדני בבית מדרשו, במוצ"ש (צילום: אריה וולקן)

כוח משטרה פשט אתמול (ראשון) על בית מדרשו של חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שמעון בעדני, שפעל בניגוד להחלטת הממשלה לסגור את בתי הכנסת במהלך ימי הסגר.

המשטרה חילקה במקום קנסות לאלו ששהו בתוך המבנה הסוגר, ובית הכנסת נסגר. במשטרה הזהירו כי במידה והמקום ייפתח שוב הגבאים יקבלו קנס בסך 5,000 שקלים.

יצוין כי חבר ה'מועצת', הגר"ש בעדני, לא שהה בבית המדרש בזמן שהמשטרה פשטה על המקום אך עם זאת, יום קודם לכן תועד לצד המתפללים בתוך בית המדרש.

במשטרה עדכנו אתמול כי במסגרת המאבק המשותף למניעת התפשטות נגיף הקורונה, החל משעות הבוקר המשטרה ממשיכה באכיפה נחושה בעיר בני ברק נגד הגורמים אשר ביודעין ובמכוון מפרים את צו בריאות העם ומסכנים בכך את בריאותם ובריאות כלל הציבור.

צפו: המשטרה פושטת על בתי כנסת בבני ברק

השוטרים ביקרו בעשרות בתי כנסת ברחבי העיר ואיתרו 11 בתי כנסת פתוחים ובתוכם מתקהלים בניגוד לתקנות. השוטרים מיד פיזרו מתקהלים אשר שהו במקום בניגוד להנחיות ורשמו 48 דוחות בגין התקהלות אסורה, אי עטיית מסיכות וכן ניתן דו"ח בסך 5,000 שח לגבאי בית כנסת.

"אנו קוראים לציבור להמשיך ולהישמע להנחיות שהנן הנחיות מצילות חיים ולמען בריאות הציבור", נמסר מהמשטרה.

כזכור, במכתב שפרסמה מועצת חכמי התורה, בשבוע שעבר, נכתב: "ובאנו בקריאה קדושה לכל אשר נגע יראת ה' בלבבו, לקיים את כל התפילות גם בימי החג במרחב הפתוח בלבד, במניין מצומצם, בשמירת מרחק וחבישת מסיכה כל התפילה, ויקפידו היטב על המרחק גם בעת ההושענות וההקפות ואין לקיים כלל תפילות במקומות סגורים, באשר 'חמירא סכנתא מאיסורא'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר