סקר 'כיכר השבת'

גברים או נשים: מי שומר יותר על ההנחיות?

רוב מוחלט של המשיבים בסקר 'כיכר השבת' מקפידים על שמירת ההניות - אך נשים מקפידות יותר מגברים; עוד עולה מהסקר כי רוב מוחלט שולח את הילדים לבתי הספר (חדשות)

מקפידים על ההנחיות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

סקר חדש של אתר 'כיכר השבת', במסגרת השאלונים של 'קיימא', מעלה כי רוב מוחלט מקפידים על שטיפת ידיים לאחר שבאו במגע עם אנשים; כ-10%, מרביתם גברים, השיבו כי מקפידים על כך במידה מועטה ורק כ-20%, גם בזה מרביתם גברים, השיבו שבכלל לא שוטפים ידיים.

עוד עולה מן הסקר כי קרוב ל-80% מקפידים על עטיית מסכה בכל פעם שהיו מחוץ לבית וליד אנשים, ורק כ-8% השיבו כי מקפידים על כך במידה מועטה או לא מקפידים בכלל. מהסקר עולה עוד כי הנשים, מקפידות על עטיית מסכה יותר מהגברים.

באשר לשמירת המרחק, 64% השיבו כי מקפידים על כך מאוד או במידה ורבה, כ-15% השיבו שמקפידים על כך במידה בינונית ואילו כ-20% השיבו שמקפידים במידה מועטה או לא מקפידים בכלל. גם בנושא זה, הנשים מקפידים יותר (כ-70% מהן) מהגברים (כ-58% מהם).

שאלנו, האם את/ה מקפיד/ה על כלל ההנחיות? 78% מהגברים ו-84% מהנשים השיבו - כן, ואילו 22% מהגברים ו-16% מהנשים השיבו - לא.

רוב מוחץ מבין משתתפי הסקר - למעלה מ-80%, שבית הספר של ילדיהם פתוח - שולחים את הילדים ללימודים, רק כ-15% נמנעים מכך. מהסקר עולה כי שאלת ההידבקות בקורונה בעבר או היכרות עם מישהו שחלה - לא משפיעה על ההחלטה לשלוח את הילדים לבית הספר.

שאלנו, האם חשוב לך שיישמרו ההנחיות בבית הספר? קרוב ל-50% השיבו "בהחלט", כ-15% השיבו: "כן, אבל לא על חשבון לימוד תורה", 21% השיבו: "אני אציית להוראות גדולי הדור ו-14% השיבו: "אין צורך, שלוחי מצוה אינם ניזוקין".

למעלה מ-80% מהנסקרים השיבו כי למידה מרחוק לא יכולה להיות אופציה טובה ורק כ-16% השיבו בחיוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר