בתחנה המרכזית

צעיר חרדי הוכה בעוצמה בידי שוטרים • צפו

"אני לא אדם חרדי, אבל הייתי מזועזע לראות את מה שקרה היום"; כך אומר ל'כיכר השבת' עד ראיה למקרה של הפעלת כוח בידי שוטרים כלפי צעיר חרדי, מסיבה לא ברורה. צפו (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
תיעוד האלימות (צילום: מנחם כהן)

חרדי, בשנות העשרים לחייו, נעצר היום (שני) בברוטאליות על ידי שוטרים, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים.

מעצר הבחור, שהרקע לו טרם הוברר, תואר כך על ידי עובר אורח ששוחח עם כיכר השבת. "אני לא אדם חרדי", הוא מקדים, "אבל הרגשתי זעזוע ממה שנעשה לבחור".

לדבריו, "זה קרה בשעות הצהריים, ליד התחנה המרכזית בירושלים: השוטרים אולי התווכחו איתו על מסכה וזיהוי, אבל ברור שכלום לא מצדיק את האלימות והכוח הרב שהופעל נגדו".

"אני ממש לא יודע מי שם צדק לפני שפרצה האלימות", מדגיש עד הראיה. "בכל מקרה, זה היה מראה שלא נעים לראות".

עובר האורח מסיים בטון כועס: "אני מצפה ממשטרת ישראל שתטפל ביד קשה מול השוטרים שהתנהגו ככה. אנחנו במדינות חוק!".

ממשטרת ישראל נמסר: "שוב אנו עדים לניסיון מעוות להכפיש את השוטרים והמשטרה בפעילותם לאכיפת החוק תוך מתן לגיטמציה לאלו שרומסים אותו ברגל גסה ואף תוקפים שוטרים".

"במהלך פעילות באזור בתחנה המרכזית בירושלים, נצפה אדם שעבר בתחנה ולא עטה מסיכה והתבקש על ידי השוטרות לעטות מסיכה. החשוד סירב לעטות מסיכה מספר פעמים למרות שנמסרה לו אחת ולאחר שסירב להזדהות אף ניסה לברוח מהמקום".

"שוטרות בסיוע של מאבטחי התחנה המרכזית עצרו את החשוד כשהוא מתפרע, מקלל ואף בועט באחת השוטרות שכתוצאה מכך קיבלה מכה חזקה בצלעות ופונתה לקבלת טיפול רפואי. אנו רואים בחומרה התנהלות פסולה זו שמקבלת לגיטמציה פסולה מהאתר ומטעה את הציבור".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר