כתב אישום מזעזע

"שיחר לטרף": ילדה בת ארבע הותקפה באכזריות על ידי השכן שלה

כתב אישום מזעזע, חושף את מעשיו של צעיר שנעצר לאחר שתקף באכזריות, בחדר המדרגות של בנין מגוריו בבני ברק, את שכנתו בת הארבע • "היה מוכר בשכונה כתוקף ילדים" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חדר מדרגות בבני ברק. אילוסטרציה (צילום: Yaakov Naumi/FLASH90)

בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (חמישי) כתב אישום חמור נגד תושב בני ברק, בגין מעשים קשים שביצע בילדה בת ארבע, בחדר המדרגות של בנין מגוריו.

לפני כשבועיים נעצר הנאשם לראשונה, כשמונה חודשים אחרי המעשים המזעזעים, המפורטים כך על ידי פרקליטות המחוז: "בשעת צהריים, הבחין המשיב בחדר המדרגות בבניין מגוריו, בקטינה המתגוררת במקום".

"בנסיבות אלה, משהבחין בה לבדה, הוא ניצל את שעת הכושר, ובתואנה כי ברצונו 'לסדר את חולצתה'", פגע בה באופן קשה ביותר.

על שולחנו של בית המשפט הונחו גם עדויותיהם של הורי הילדה. כך לדוגמה אמה, שתיארה כי מיד לאחר האירוע, ילדתה סיפרה לה הכל.

כשהאם ניגשה בעקבות כך לשכן התוקף, והתעמתה עמו, הוא התוודה בפניה על מעשיו והבטיח כי "יילך לטיפול". עוד סיפרה האם, כי מאז המקרה, הידרדר מצבה של הפעוטה, לרבות גילויי אלימות ותוקפנות מצדה וקשיי הירדמות.

גם אביה של בת הארבע מסר עדות, מדהימה לכשעצמה, בה אמר על שכנו: "הוא ידוע בשכונה כתוקף ילדים. כשגיליתי על המעשה, התעמתתי איתו וצעקתי עליו. מאז, היא בסערת נפש, בוכה, עם סיוטים וקשיי שינה".

עדנה לודמיר מ'בית חם' על מקרי הפגיעות: "האמינו לילד שלכם" (צילום: מולי הרשקוביץ)

במקביל, יועץ נישואין העיד בפני השופטים, כיצד התוקף פנה אליו, התוודה על מצבו, חשף באוזניו כי בהזדמנות אחת פגע בילדה וביקש סיוע בתיווך העובדות הקשות לאשתו.

הפרקליטות ציינה, כי למרות העדר עבר פלילי, "הרי שמסוכנותו של המשיב מובהקת, בשל תעוזתו לבצע עבירה כה חמורה בפעוטה רכה, בבניין מגורים בצהרי היום, ולאור התחבולה בה נקט כדי למנוע התנגדות מצדה".

"עינינו הרואות", נכתב, "כי המשיב התנהג כמשחר לטרף, הלכה למעשה, לתקוף את הפעוטה האומללה, באמצע היום, בחדר המדרגות של ביתה-מבצרה. כמו כן, הוא ניתק מגע עם גורמי טיפול, אליהם פנה בעבר".

לצד הגשת כתב האישום המזעזע, קבעה הפרקליטות, כי יש להותיר את תוקף הילדה במעצר, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר