'איש המספרים' מהמר:

"בנט בקושי 10, סער ייחלש ויהדות התורה 7"

הרב אברהם וובר, מי שמוכר כ'איש המספרים' של סיעת דגל התורה, שוטח בפני 'כיכר השבת' את הערכותיו המבוססות על תוצאות הבחירות הקרובות • ומי המפלגה שתפתיע? (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ובר, אחרי הישג המנדט השמיני למפלגתו (ארכיון. מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מרבית הרשימות לכנסת הבאה כבר נסגרו, ועם תום הדרמה שהתחוללה ב'יהדות התורה', משמיע אברהם ובר, המוכר בתוארו כ'איש המספרים' של המפלגה, את תחזיותיו באשר לתוצאות הבחירות.

45 ימים קודם שהם יוודעו, עם ספירת קולות הבוחרים, אומר ובר: "לא מופרך שיאיר לפיד ישיג 20 מנדטים. הוא פוליטיקאי טוב; הוא ידע היטב איך להתנהל עם מי שפרש ממנו (יעלון ושלח)".

"בנט וסער יירדו ממשקלם הנוכחי במנדטים, מהמר ובר. קשה לראות את 'ימינה' מגיעה לעשרה מנדטים, וגם סער יאבד ארבעה מנדטים מכוחו. כנראה שזה יעבוד לטובת הליכוד, נוכח העובדה שאין כיום לנתניהו יריב ראוי ראש בראש".

לפי ובר, הגורם שככל הנראה יכריע את יום הבחירות, הוא אחוז ההצבעה, שלאחר שלושה סבבים שהפכו את 'יום הבוחר' למאוס בקרב הישראלים, עשוי להיות נמוך.

באשר למפלגה בה הוא עובד, מעריך ובר כי "לאחר ההחלטה לרוץ יחד, יהדות התורה לא תיפול משבעה מנדטים. ביום הצבעה נמוך, היא תוכל אף להגיע לתשעה".

"בבחירות הקודמות הבאנו שבעה-שמונה מנדטים, ומאז מספר המצביעים שלנו עלה. אם לא יצביעו רבים, נוכל להכניס גם ח"כ תשיעי", מסיים 'איש המספרים' הרב אברהם ובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר