דעה: ההסתה שחזרה כבומרנג

הרב בלוי רואה את דוברי צה"ל מנסים ללא הרף להסביר מדיניות ישראל, אולם נכשלים. הוא סבור שהכל בגלל ההסתה האנטי-חרדית. טור (דעה)

הרב יעקב בלוי | כיכר השבת |

התאריך הוא יט' סיון תש"ע.

דוברי צה"ל עובדים שעות נוספות החל מאמש בכדי לנסות לדברר בצורה היותר ברורה ומובנת את שאירע על הספינות בלב הים. כל הפוליטיקאים, שגרירים ושאר דוברים כולם נקבצו ובאו בנסיון נואש להסביר ולהחוויר את התמונה האדומה.

אך כמה כואב, משום מה ללא הצלחה. הם מדברים דבר אחד והתקשורת העולמית ולמרבה הצער גם המקומית מעדיפה להאזין ולהבין משהו אחר. 'עם לבדד ישכון' כפשוטו, אין איש שרוצה להתקרב ולשמוע לקול האמת.

מגוחך עד להחריד הוא לשמוע ולראות איככה מנסה דובר צה"ל להסביר שעה ארוכה בטוב טעם ודעת איך התחילו פעילי ה'שלום' לתקוף את החיילים שנאלצו להגן על עצמם, ורגע אחרי שמסיים נשאל שוב, 'אז למה הרגתם אותם?'

וכן על זה הדרך שוב ושוב, אף אחד לא רוצה בכלל לשמוע את הגירסה הישראלית האמיתית לכל הנ"ל, כל העולם מעדיף לתקוף, לקלל ולגדף וכמובן להשמיץ את כל היקר והקדוש למדינת ישראל והיהודים.

● ● ●

נחזור בערך שבועיים אחורה, התאריך הוא ר"ח סיון תש"ע.

הדוברים של הציבור החרדי עובדים שעות נוספות, כולם מנסים להסביר כי הלבוש כחרדי שנראה שורף דגל אינו החרדי המצוי, להסביר כי אנו בעצם טובים וישרים, באמת שלא מחפשים להתעמת או להזיק, פנינו רק לשלום.

אך כמה כואב, ללא הצלחה, הם מדברים דבר אחד והעם מעדיף לשמוע דבר אחר, כל הציבור והתקשורת החילונית מקללים ומגדפים את הציבור החרדי, משמיצים אותו וקוראים לו בכל כינוי גנאי אפשרי ומאשימים אותו בדברים שלא היו.

מגוחך ומחריד לשמוע את אותם דוברים מסבירים ברהיטות את עמדתו של הציבור החרדי, ואילו המראיינים וההמון המוסת בעקבותיהם, משחר לדם ולטרף חרדי, פשוט שומע דברים אחרים וחוזר על שאלות טפשיות שאינם ממין הענין ומטרתם להסית.

● ● ●

ההקשר בין שני המקרים והתאריכים הוא כמובן על דעת הקורא הנבון בלבד, אבל אם כבר אתם מנסים לקשר, לא אוכל להתאפק מלעזור לכם קמעא. כן, כן, ההסטוריה מראה כי באורח קבע בכל עת שגורמים נזק כזה או אחר לחרדים זה חוזר מהר ובעוצמה.

בכל פעם שיש הסתה נגד חרדים, פתע הקב"ה נותן לצבא ה'מהולל' לאבד את ראשו ולגרום לתקרית דיפלומטית בינלאומית, תקרית שגורמת להסתה אנטי-ישראלית כלל עולמית.

אסור חלילה לרקוד על הדם, כולנו מייחלים לרפואתם המהירה של הפצועים ולנצחונו וחוסנו של צה"ל (במקום שנצרך לו באמת, וד"ל), אבל פעמים שהאמת זועקת למול עינינו ומצמררת, כמה עצוב שבשביל ללמוד את הלקח נאלצו חיילים להקריב את בריאותם.

● ● ●

ישנה הרגשה כללית ההולכת וגוברת בקרב תושבי ישראל, הרגשת ה'עם לבדד ישכון', התחושה הזו מתעצמת בעת האחרונה בעקבות האירועים האחרונים ופעולות הגינוי הלאומיות.

ישנה גם הרגשה כללית גוברת והולכת בקרב תושבי ישראל החרדים, הרגשת ה'עם לבדד ישכון', התחושה הזו מתעצמת בעקבות פעולות גינוי של שלל אנשים שמצאו להם סיבה והזדמנות להשתלח בחרדים.

אחי היקרים, האם לא הגיע הזמן לעצור את התחושה הזאת בקרב כולנו? הבה ונפסיק בפירוד הזה, תנו לנו לחיות בשקט ובשלום מבלי מריבות והשמצות ובזכות זה גם ממכם ירד עול הבידוד הלאומי וההסתה הגוברת והולכת נגד המדינה.

בברכת שלום ואחווה בקרב כל העמים.

(עמדת הכותב משקפת את דעתו בלבד)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר