החשש: החרדים יישארו בחוץ

נכדו של הגר"ח ניסה 'לתווך' בין נתניהו לסער - ללא הצלחה

בשיחה, בין סער ליענקי קנייבסקי, השיב יו"ר 'תקווה חדשה' בשלילה לשאלה אם יאות לחבור לממשלה בראשות בנימין נתניהו. ניסיון לתאם פגישה בענין, כשל אף הוא • כל הפרטים על נסיון התיווך (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
סער, נתניהו וקנייבסקי (באדיבות המצלם / Tomer Neuberg, Yonatan Sinde - Flash90)

יענקי קנייבסקי, נכדו של מרן הגר"ח, יצר היום (ראשון) קשר טלפוני עם יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער, בניסיון לשכנעו להסכים לחבור לממשלת נתניהו, כדי ליצור כך רוב לממשלת ימין-חרדים.

בשיחה זו, בין סער לקנייבסקי, השיב הראשון בשלילה לשאלה אם יאות להסכים להיכנס לממשלה בראשות בנימין נתניהו. ניסיון לתאם פגישה בענין, כשל אף הוא.

הערב בשעה 20:30, צפוי סער למסור הצהרה פוליטית, בנושא זה של ההמלצה על מי להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה, בכינוס של פעילי מפלגתו שייערך במושב עזריה.

ההערכה היא כי סער יישאר בעמדתו השוללת כל שיתוף פעולה עם נתניהו, מאחר וזו ההתחייבות המרכזית שהיתה לו בבחירות האחרונות, ושעל בסיסה פרש מהליכוד והקים את 'תקווה חדשה'.

סער אצל שר התורה. ארכיון (באדיבות המצלם)

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בה יענקי קנייבסקי, נכדו של שר התורה והאיש החזק ב'דגל התורה', מעורב במגעים הפוליטיים ברמה הארצית. כך היה גם בחודש מאי 2019, אז הוא נפגש עם יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, שסירב להצטרף לממשלת נתניהו.

כעת, החשש העומד מאחורי המאמצים החרדיים להשכין שלום בין נתניהו לבין סער, הוא מהקמתה של ממשלת לפיד-ליברמן, שתותיר את המפלגות החרדיות, יהדות התורה וש"ס, מחוצה לה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר