שתי תאונות אוטובוס

בת 50 ובן 49 נפצעו בינוני מפגיעת אוטובוס

הולכת רגל חרדית, כבת 50, נפגעה מאוטובוס שהתדרדר ברחוב שמואל הנביא בירושלים. גבר חרדי כבן 49 נפצע באורח בינוני, מפגיעת אוטובוס בעיר ביתר עילית (חדשות חרדים)

זירת התאונה בשמואל הנביא (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני להולכת רגל כבת 50 שנפגעה מאוטובוס שהתדרדר ברחוב שמואל הנביא בירושלים עד שהתנגש בחומה. שתי בנותיה הקטנות, כבנות 6, פונו אף הן לבית החולים לאחר שלקו בחרדה. למרבה הנס הן לא נפגעו פיזית מהאוטובוס.

יענקי זליקוביץ חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בהולכת רגל כבת 50 שנפגעה מאוטובוס. הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת התאונה ובשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

משה וולס חובש באיחוד הצלה סיפר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה היא פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים. לדברי עוברי אורח היא נפגעה מהאוטובוס כשצעדה על המדרכה עם ילדיה שלמרבה הנס לא נפגעו".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 15:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על אוטובוס שהדרדר, פגע ב-3 הולכות רגל והתנגש בחומה ברחוב שמואל הנביא בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה הר הצופים אישה כבת 50 במצב בינוני עם חבלת ראש ו-2 ילדות כבנות 6 במצב קל".

מהמשטרה נמסר כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקשה. מפרטים ראשוניים עולה כי אוטובוס שהדרדר מסיבה שאינה ידועה בשלב זה, פגע בעמוד תאורה שקרס ופגע בשלושה עוברי אורח שפונו במצב קשה וקל (עפ"י גורמי רפואה) לטיפול רפואי. בעקבות התאונה, קטע הכביש בין כיכר זקס לשבטי ישראל נחסם לתנועה.

בתאונה נוספת בעיר ביתר עילית, נפצע אדם חרדי בן 49 מאוטובוס. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני להולך הרגל שנפגע מאוטובוס ברחוב הרבי מנדבורנא בביתר עילית.

נחמן מייקוף חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בהולך רגל בן 49 שנפגע מאוטובוס. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר