"ההר לא הוליד עכברון"

אריה דרעי שובר שתיקה ומאשים: 'דמי ודם משפחתי נשפך'

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, שובר שתיקה של שנים ארוכות ותוקף בחריפות את מערכת אכיפת החוק: "דמי נשפך. אם לא היו קוראים לי 'אריה מכלוף דרעי', זה היה נסגר בהסדר; ארוץ בראשות ש"ס" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, שובר היום (רביעי) שתיקה של שנים ארוכות ותוקף בחריפות את מערכת אכיפת החוק: "דמי ודם משפחתי נשפך ברוב חוצות. אם לא היו קוראים לי 'אריה מכלוף דרעי', זה היה נסגר בהסדר עם פקיד מס".

במסיבת עיתונאים שכינס בחדר סיעת ש"ס, יממה לאחר גזר הדין בעניינו במסגרת הסדר הטיעון, תקף דרעי: " אני לא מאחל לאף אחד לעבור שבע שנים כפי שעברתי. תזכרו את הימים של התפוצצות הפרשה: בהתחלה היה צו איסור פרסום על "דמות בכירה בממשלה" שנפתחה נגדה חקירה, ואחר כך על פי דרישתי 'הותר לפרסום' שמדובר בשר אריה דרעי.

"האישומים שנזרקו לאוויר היו חמורים ביותר: שוחד, גניבה, מרמה, קשירת קשר, הפרת אמונים, הלבנת הון, גניבה מעמותות. נגדי, והכי כואב גם נגד רעייתי ומשפחתי".

לדבריו: "ההדלפות מהמשטרה לא נתנו מקום לספק: אריה דרעי - תפסנו אותו שוב. הכותרות כבר שפטו והרשיעו. הרחפנים כבר עלו לשמי ספסופה, לצלם כל זווית. ספסופה הפכה להיות, האתר הכי מתוייר בארץ ישראל. אני שמח שהביקוש לצימרים בספסופה הגיע לשיאו. הרחוב בו אנו גרים בספסופה, הפך להיות הרחוב הכי סואן, כמו רחוב ראשי בתל אביב".

דרעי המשיך ותקף: "דמי ודם משפחתי נשפך בראש חוצות. ואני שיודע את האמת, שותק ונושך שפתיים. הדבר היחיד שאמרתי: אני מוכן לכל חקירה ובדיקה. יש לי אמון מלא ביועץ המשפטי לממשלה ואני מוכן לענות על כל שאלה שתידרש. האמת עוד תצא לאור".

לדבריו: "הציבור שעקב אחר הפרשה, יכול היה לחוש כיצד הערפל מתפזר והאישומים נעלמים, איך בכתב האישום עצמו ירדו סעיפי שוחד, מרמה, והפרת אמונים ונותר סעיף דיווחי המס. כולם שמעו את קולו של היועמ"ש עצמו שאמר – 'רגילים לומר שההר הוליד עכבר. והפעם, זה אפילו לא עכברון'".

דרעי תקף כי: "כל אדם בישראל יודע, שאם לא היו קוראים לי מכלוף אריה דרעי, הנושא היה נפתר מול פקיד שומה, כפי שמתרחש באלפי מקרים אחרים".

באשר לעתידו הפוליטי, הדגיש דרעי: "אני ניצב על משמרתי כיו"ר תנועת ש"ס וממשיך לנהל את ענייני הציבור מכל מקום. מהכנסת, ממשרדי התנועה, מסיורים בשטח ומכל מקום שארגיש צורך להיות בו. אמשיך להשתתף בישיבות ראשי מפלגות האופוזיציה, ולנהל את ישיבות סיעת ש"ס".

באשר לטיסת החופשה לשוויץ, התבטא דרעי: "קיבלתי מתנה מילדיי בהפתעה, לאחר שנגמר הדיון בבית המשפט ואני כבר לא ח"כ. נסענו לארבעה ימים. לא מתכוון להתנצל בפני אף אחד. לא לקחתי כסף מאף אחד. זה כסף פרטי של ילדיי, מודה לילדיי המסורים. אין לזה כל קשר לזה שאנחנו זועקים את צעקת השכבות החלשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר