המחאה במעצר גבאי האדמו"ר

תיעוד מסעיר: חוזר אל המפגין המוכה והופך אותו על הראש

הצלפת אלה בידו של מפגין קיצוני הובילה לשבר בידיו. דקות חלפו והשוטר ניגש אליו - והפך אותו על ראשו אל מעבר לגדר • משטרת ישראל: "הטענות יבדקו על ידי הגורמים המוסמכים" (חדשות, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכאת המפגין בירושלים (צילום: 'בצדק' וחיים גולדברג)

אירוע מטריד בירושלים: במהלך הפגנה של חרדים קיצונים בשכונת גאולה הוכה אחד המפגינים מידי שוטר באלה מספר פעמים. יד ימינו של המפגין, בה ניסה להתגונן, נשברה. בכך לא הסתפק השוטר, וכעבור מספר שניות חזר אל המפגין עם שוטר נוסף והפך אותו אל מעבר לגדר.

הקיצונים הפגינו בירושלים ביום שני השבוע במטרה למנוע מעצר של גבאי האדמו"ר מקהל חסידי ירושלים. מוקדם יותר באותו יום עבר במקום הגבאי, בדרכו להבאת ילדיו מהתלמוד תורה. הוא הבחין בפועלים המתקנים חלון בחנות טלפונים שכנגדה מתקיימות הפגנות.

גבאי האדמו"ר אמר, לדבריו בבדיחות, לאחד מן העובדים במקום, כי לדעתו המפגינים ישברו את זה שוב. בעל החנות ששמע את הדברים מיהר להזמין שוטרים שעצרו את הגבאי.

במהלך המעצר הגיעו עשרות מפגינים וניסו למנוע את המעצר. הם חסמו את הניידת ויידו חפצים על שוטרים. במהלך פיזור המפגינים אירע אירוע הכאת הקיצוני באלה, ולאחר מכן הפיכתו. השוטרים ניגשו אל המפגין דחפוהו בחזהו עד שהתהפך אל מעבר הגדר על ראשו.

ההכאה וההפיכה (צילום: ארגון 'בצדק')

כעבור יממה שוחרר הגבאי.

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך מעצרו של חשוד באיומים כלפי בעלי עסק לממכר סלולרי, החלו עשרות פורעים להפר את הסדר תוך יידוי חפצים לעבר כוחות המשטרה, שנאלצה להגיב תוך שימוש באמצעים לפיזורם והדיפתם, לצורך השלמת המעצר והבאתו לחקירה.

"במקום נעצר חשוד נוסף שהפר את הסדר במהלך ההתפרעות והוא הועבר גם כן לחקירה".

המשטרה הוסיפה: "ככל שעולות טענות כלפי מי מהשוטרים שפעלו באירוע, הרי שהם יבדקו ע״י הגורמים המוסמכים לכך כמקובל".

צפו בתיעוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר