האב בראיון ל'כיכר'

רכב ובו משפחה חרדית נרגם באבנים: "כמעט קרה אסון"

הם חזרו לבית אחרי שבת בצפון. בכניסה לעיר, במרכזה של הארץ, המתינו להם פורעים ובידיהם אבנים. "שמעתי קול בום חזר", מתאר האב. "רק כשיצאתי מהרכב הבנתי את הנס" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

כמעט אסון במרכז הארץ: רכב ובו משפחה חרדית, שחזרה לביתה בלוד לאחר שבת בצפון, נגרם באבנים בידי פורעים ערבים צעירים בכניסה לעיר. אחד האבנים פגע ברכב, סנטימטרים ספורים מראשה של הילדה.

"בכניסה ללוד", מספר אב המשפחה, חסיד חב"ד, ל'כיכר השבת', "הבחנתי בערימה של אבנים על הכביש. שיערתי שיש כאן פורעים וניסיתי להימנע מהתקלות בהם. הבנתי שיש כאן סכנה והאצתי את הרכב".

השעה הייתה כמעט 11 בלילה. אבן ניחתה על הרכב ובו המשפחה החרדית. "לפתע שמעתי בום. הסתכלתי במראות, לבדוק אם יש נזק או חדירות ונראה היה שהכול בסדר.

"רק כשהגעתי לבית, לא הרחק מהתקרית, הבחנתי במה שאירע. באזור ברכב שבו ישבה הילדה שלי הגדולה, בת שלוש, היה שקע של אבן. מיד הבנתי שמדובר במשהו לאומני".

האב נסער. "לא צריך דמיון מופרע בשביל להבין מה יכול היה לקרות. לו האבן הייתה פוגעת סנטימטרים ספורים הצידה היה ראשה של הילדה נפגע".

הוא פנה למשטרה מיד. "הפקידה מיד אמרה לי, כן ידוע לנו. מדובר בנערים ערבים", משחזר האב. "שאלתי אתם מגיעים לכאן. הם ענו שכן. הוספתי ושאלתי, במילים הללו, מגיעים כמו בשומר החומות או שבאמת מגיעים. הם ענו שהם מגיעים.

"הוספתי ואמרתי להם שמדובר בסכנת חיים מוחשית. אחרי כמה דקות התקשרו אליי וביקשו לדעת היכן בדיוק התרחשה התקיפה".

האב החרדי מספר על תחושה של תסכול. "אנחנו במרכז הארץ, לא בהתנחלות בקצה", הוא אומר ונימה של אכזבה בקולו. "לצערי אני רואה פה, גם בקרב תושבים בשכונה, תחושה של אדישות. חלק מתהלכים בתחושה שאין מה לעשות וככה נגזר. הפעם היה נס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר