יו"ר החברה למימוש זכויות

הרב שמאי שזירי במעונו של כ"ק האדמו"ר מביאלא

במהלך הביקור סיפר הרב שזירי על פעילות החברה המרכזית למימוש זכויות והמענה המקיף שנותנת החברה לאלפי משפחות כבר מעל ל-17 שנה • האדמו"ר נפרד בברכה מיוחדת (חרדים)

הרב שמאי שזירי אצל האדמו"ר (צילום: באדיבות המצלם)

צורכי ישראל מרובים הם, והעיסוק בזכויות הרפואיות למשפחות המתמודדות בריאותית נדרש באורח קבע לטיפול והתעוררות גדולה, על מנת להביא לידיעת הזכאים, מה הזכויות המגיעות ומהי הדרך הנכונה לפעול על מנת להצליח בכך. מי שהנושא קרוב אליו במיוחד – הרב שמאי שזירי, יו"ר החברה המרכזית למימוש זכויות, הגיע לביקור במעונו של כ"ק האדמו"ר מביאלא שליט"א.

במהלך הביקור עלו ונידונו המצוקות הרבות שאיתן המשפחות מתמודדות, ומנגד הפתרונות ודרכי הסיוע השונות. האדמו"ר שליט"א התעניין עד מאוד בהליכים שאותם המשפחות נדרשות לעבור עד לקבלת זכויותיהן, והביע קורת רוח רבה מכך שיש מי שמלווה אותן, ומסייע להן לצלוח את הבירוקרטיה הקשה, שהרי הקושי הרפואי הוא גדול, ואם ניתן שלא להוסיף עליו יש בכך חסד עצום.

הרב שזירי סיפר לאדמו"ר שליט"א על המענה המקיף שהחברה המרכזית למימוש זכויות מעניקה למשפחות כבר יותר משבע עשרה שנים, בהגברת המודעות לזכויות, הסדרת קצבאות, פיצויים והטבות בגובה אלפי שקלים בחודש למשפחה, מהביטוח הלאומי ומגופים נוספים, בתרופות שאין היד משגת, קיצור תורים וייעוציים רפואיים דחופים, וכן כל עזרה נדרשת, בבחינת "גשר בין החולה לבין הצרכים המרובים של כל אחד".

הרב שזירי נועץ עם האדמו"ר שליט"א על סוגיות רפואיות רגישות בהם הוא פוגש מידי יום, מצבים סבוכים, שדורשים מכל הצוותים המעורבים בהצלחת העניין, לפעול ברגישות, בפעולות עדינות ומקצועיות, כדי להשיג רווחה למשפחות המתמודדות. "עם שמירה מוחלטת על צנעת הפרט, החיסיון וברגישות לכל אחד".

האדמו"ר שליט"א שמע על הרושם הרב שהותירה הרצאתו של הרב שזירי בכינוס מאות נשות חסידות ביאלא שהתקיים לאחרונה, שהקיפה את מכלול הזכויות המגיעות למשפחות והסתעפה לנושאים רבים וחשובים, ביניהם, זכויות במצבים של תאונת עבודה, זכויות הורים לילדים עם מגבלות בריאותיות והתפתחותיות, זכויות למחלימים מקורונה, למתמודדים נפשית, זכויות הורים סיעודיים שרבים כלל לא מודעים להם, זכויות להטבות רפואיות במס הכנסה.

בסיום הביקור האדמו"ר שליט"א בירך בחמימות על פועלו הרב בפרט, ופועלה של החברה המרכזית למימוש זכויות בכלל למען כלל ציבור המתמודדים. "אילו דברים שאין להם שיעור, הגמילות חסדים שאתם שותפים לה, שתצליחו במעשה ידיכם, לעזור לאנשים בעת צרה, לבשר להם בשורות טובות, ברכה והצלחה."
בדקו את זכאותכם>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר