חשיפת 'כיכר השבת'

גפני: "אני לא מגיב על הפגישה עם יאיר לפיד"

ח"כ משה גפני נשאל על חשיפת 'כיכר השבת' בדבר הפגישה החשאית שלו עם רה"מ החליפי יאיר לפיד והשיב: "אפשר לעבוד לסעיף הבא? אני לא מגיב על הדבר הזה" (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
לפיד וגפני בכנסת, בחודש שעבר (צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, נשאל על חשיפת 'כיכר השבת' בדבר הפגישה החשאית שלו עם רה"מ החליפי יאיר לפיד והשיב: "אפשר לעבוד לסעיף הבא? אני לא מגיב על הדבר הזה".

בריאיון למשה גלסנר ב'מהדורה המרכזית' ברדיו 'קול ברמה', נשאל גפני: "דיווח טרי של ישי כהן ב'כיכר השבת', פגישה שלך, לא קצרה, עם רה"מ החליפי יאיר לפיד, מה קרה שם?".

גפני השיב לגלסנר: "אפשר לעבור לסעיף הבא?!, כל פגישה שאני עושה או לא עושה.. אני לא מגיב על העניין הזה. לא קרה כלום, אין שום דבר חדשותי בעניין הזה. לא רלוונטי כל העניין הזה, בבניין הכנסת אני מדבר עם הרבה אנשים. אם היה דבר שיתקדם אז אני צריך לעדכן את הציבור".

גפני התייחס לביקורת של בכירים בליכוד על היחסים שלו עם יאיר לפיד: "גם הם מדברים עם שרים ואנשים, מה בדיוק הנושא הזה? לא קיבלתי מסרים מהליכוד".

כזכור, אמש חשף פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן כי יו"ר 'יהדותה תורה' ח"כ משה גפני ורה"מ החליפי השר יאיר לפיד נפגשו בשעות בחשאיות בשעות הצהריים לפגישה שנמשכה למעלה משעה. הפגישה סוכמה מראש, והשניים הבטיחו לשמור על חשאיותה של הפגישה שהתקיימה בלשכתו של השר יאיר לפיד בכנסת.

הפגישה עסקה בנושאים הפוליטיים הבוערים והשניים שוחחו גם על פירוק הממשלה ועל האלטרנטיבות שיש לממשלה חדשה או חלופית. בלשכת שר החוץ לפיד לא הכחישו את הנאמר בכתבה והגיבו: "אנחנו לא מתייחסים לפגישות סגורות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר