תיעודים מחרידים

צפו והישמרו: מקרי תקיפה חמורים בבני ברק

בימי בין הזמנים גוברות התקיפות החמורות, על פי 'השומרים', כבר עכשיו, החלו להתגבר התקיפות והסכנה אורבת בכל פינה; "שמרו את הילדים מנזק בלתי הפיך" • תיעוד מבני ברק (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תקיפה חמורה בבני ברק (צילום: השומרים)

הורים לילדים? חשוב שתשמעו מה יש לארגון השומרים לומר בנוגע לשמירת הביטחון של הבן או הבת שלכם במרחב הציבורי.

בתקופה האחרונה ובפרט בימים האחרונים, עם התקרבות ימי בין הזמנים חלה עלייה מדאיגה במקרי התקיפה נגד ילדים וילדות - בעיר בני ברק.

על פי נתוני ארגון 'השומרים', מדובר בעלייה מדאיגה של עשרות אחוזים באירועי תקיפה חמורים שמתבצעים כנגד ילדים בכל הגילאים – לעומת התקופה אשתקד. בארגון 'השומרים' מציינים כי המקומות המסוכנים ביותר הם גינות, חנויות ובחצרות הבתים. על כן, ההמלצה הדחופה היא - להימנע לשלוח את הילדים למקומות אלו ללא השגחה.

אנשי חינוך העובדים בשיתוף פעולה עם הארגון מטפלים ממש בימים אלו בכמה מקרים מזעזעים שהתרחשו ואף חלקם מתועדים בוידיאו בתחילת הכתבה.

הורים יקרים, אל תתבלבלו, חלק מהתוקפים נראים אנשים נורמטיביים לחלוטין, אך בפנים - הם זאב שמחכה לטרף הבא.

עובד בארגון 'השומרים' המטפל בנפגעים מול גורמי המקצוע, אומר: "מדובר בפגיעות שעלולות להוביל לנזק בלתי הפיך לילדים. על ההורים להגביר את העירנות ולפקוח עין על הילדים הקטנים. כמובן, שבכל מקרה שבו עולה חשד לתקיפה, יש לפנות באופן מיידי למוקד הארגון לצורך מניעת המקרה הבא".

מנכ"ל הארגון חיים רוטר התייחס לעלייה החמורה במקרי התקיפה ומבקש להעביר מסר להורים: "אנו מתקרבים לימי בין הזמנים, ומטבע הדברים ילדיכם יוצאים מהבית לבדם לשחק בגנים ציבוריים, מבלי לקחת בחשבון את הסכנה החמורה שטמונה בכך. אנו בארגון השומרים פועלים באופן מאסיבי, גם באמצעים טכנולגיים על מנת לשים את ידינו על התוקפים, אבל צריכים גם את הסיוע שלכם - ציבור ההורים והתושבים, תשמרו על ילדיכם, פקחו עיניים על כל חשוד ודווחו מיידית למוקד הארגון.".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר