לקיים בנו חכמי ישראל

"שעות קריטיות וגורליות" למצבו של נשיא המועצת הגאון חכם חיים שלום כהן

"והן א-ל כביר לא ימאס בתפילת רבים": בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים ממשיכים לטפל בנשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם חיים שלום כהן בן טופחא מלכה שמצבו הידרדר בשעות הצהריים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן (צילום: יעקב כהן)

"אל-נא רפא נא לו": בשעות הצהריים (ראשון) חלה הידרדרות נוספת במצבו הבריאותי של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם חיים שלום כהן, שאושפז לפני כשבועיים בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

לדברי מקורביו של נשיא המועצת: "מדובר בשעות קריטיות וגורליות למצבו הבריאותי של ראש הישיבה, צריכים לזעוק ולהתפלל, לעצור את כל העיסוקים ולהיכנס לבתי הכנסת להתפלל לרפואת מרן, הרופאים אומרים שרק תפילות וניסים יעזרו, זה הזמן להחזיר טובה לגדול הדור".

יצוין כי נשיא המועצת מטופל כל עת על ידי הרופאים הבכירים של מחלקת 'טיפול נמרץ' של 'הדסה' וכי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, נמצא בסמוך למיטתו של ראש הישיבה מאז צאת השבת.

במהלך הערב יתקיימו עצרות תפילה המוניות בכל רחבי הארץ כאשר העצרת המרכזית תתקיים בהיכל ישיבת 'פורת יוסף' העיר העתיקה, שם ישתתף גם הראשון לציון והרב הרשי הגאון רבי יצחק יוסף, לצד בני משפחתו של נשיא המועצת.

כזכור, במעמד תפילה מיוחד שהתקיים היום בבית הגאון רבי שלמה בן שמעון, גיסו של נשיא מועצת חכמי התורה, הוסיפו את השם 'חיים' לראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

ההחלטה על הוספת השם התקבלה בצל החמרה נוספת במצבו הבריאותי של ראש הישיבה ובהתייעצות עם הרבנים. התפללו לרפואת חכם חיים שלום בן טופחא מלכא.

הלילה, בהחלטה משותפת של בכירי הרופאים במחלקת 'טיפול נמרץ' בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים הוחלט להרדים את הגר"ש בניסיון לייצב את מצבו לאחר הידרדרות שחלה במהלך השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר