"המצב כ'חוט השערה'"

חתנו של הגר"ש כהן: "המדדים עולים ויורדים, המצב קריטי"

הרב דוד קדוש, חתנו של נשיא המועצת, ראש הישיבה הגר"ש כהן, עדכן הערב כי מצבו של הגר"ש מוגדר קריטי: "הרב מורדם ומונשם מאז חמישי בערב, המצב כ׳חוט השערה׳" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן (צילום: יעקב כהן)

חתנו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, עדכן הערב (ראשון) כי מצבו של הרב קריטי וכי המצב מוגדר כ"חוט השערה".

הרב דוד קדוש, חתנו של ראש הישיבה, עדכן מבית החולים 'הדסה עין כרם', שם מאושפז הרב, כי: "המצב לא פשוט, הרב מורדם ומונשם מאז חמישי בערב, המדדים של הרב עולים ויורדים. המצב של הרב קריטי לצערנו.

"בכירי הרופאים מטפלים ברב. זקוקים לתפילות של הציבור, התפילה היא למעלה מהטבע ויש רגעים שכך אנחנו מרגישים פה. המצב כ'חוט השערה'".

הרב נקש פנה לציבור להכיר טובה לראש הישיבה ולהתפלל לרפואתו של הגאון חכם חיים שלום בן טופחא מלכה.

כזכור, במעמד תפילה מיוחד שהתקיים היום בבית הגאון רבי שלמה בן שמעון, גיסו של נשיא מועצת חכמי התורה, הוסיפו את השם 'חיים' לראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

ההחלטה על הוספת השם התקבלה בצל החמרה נוספת במצבו הבריאותי של ראש הישיבה ובהתייעצות עם הרבנים. התפללו לרפואת חכם חיים שלום בן טופחא מלכא.

אמש התבטא הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, במהלך עצרת תפילה בבית הכנסת 'היזדים' כי: "צריכים לקרוע שערי שמים לרפואת ראש הישיבה, הדור צריך לו והוא עוד ינהיג אותנו רבות בשנים ויחזור לביתו ברפואה שלמה בקרוב ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר