מבית רשת 'שתילים'

אגף החינוך בעיריית ירושלים בסיור מקצועי בתיכון החדש "מיתרים"

בכירי אגף החינוך החרדי בעיריית ירושלים קיימו סיור מיוחד בסמינר החדש "מיתרים" מבית רשת 'שתילים' בניהולה של הגב' פ' אשלג, והתרשמו באופן בלתי-אמצעי מהפעילות הענפה למען הנערות המתמודדות (חדשות מקומי)

(צילום: שלומי כהן)

סגר"ע ירושלים הרב קלרמן, מנהל אגף החינוך החרדי הרב שמוליק גרינברג, מנהל אגף הבינוי הרב דב פוקס, מנהלת מחלקת חינוך מיוחד הגב' בתיה שפירא ומפקחת משרד החינוך הגב' שולמית אריאלי סיירו והביעו התפעלות מפעילות הסמינר • הם כובדו בקביעת מזוזות בחדרי הסמינר • סגרה"ע הרב קלרמן: "מתרגש להיות שותף מלא שלכם יחד עם כל אגף החינוך של העירייה" • מנהל האגף הרב גרינברג: "אתם דוגמא להשקעה איכותית, ורואים את הפרחים שאתם מוציאים מתחת ידיכם" • מנהל אגף הבינוי הרב דב פוקס: "אני לא בסיור ראשון בשתילים אבל כל פעם שאני מגיע אני מתרגש מחדש. אנחנו רואים בזה שליחות מיוחדת לעזור לחינוך המיוחד. פה הנהלת שתילים הקימה יש מאין והרימה מקום מתחילתו"* מנכ"ל שתילים הרב ישראל רייסנר: " אנחנו פה כדי לתת מענה רחב ביותר"

תיכון וסמינר "מיתרים" בפיקוח משרד החינוך אגף לחינוך מיוחד, מיועד עבור נערות מהמגזר החרדי המתמודדות עם קשיים רגשיים או נפשיים וזקוקות למעטפת לימודית- רגשית רחבה. התיכון מונה עשרות תלמידות בגילאי תיכון המגיעות מכל רחבי העיר ומשתלבות בשני מסלולים עיקריים: בגרות טכנולוגית ומסלול מגמות מבוסס תעסוקה כמו מגמת שיער, מוזיקה ועוד.

בסיור השתתפו האורחים סגר"ע ירושלים הרב קלרמן, מנהל אגף החינוך החרדי הרב שמוליק גרינברג, מנהל אגף הבינוי הרב דב פוקס, מנהלת מחלקת חינוך מיוחד הגב' בתיה שפירא ומפקחת משרד החינוך הגב' שולמית אריאלי.

את האורחים הוביל בסיור הרב ישראל רייסנר מנכ"ל שתילים יחד עם המנהלת וצוות הסמינר שהציגו את הפעילות המבורכת

ב"מיתרים" מאמינים כי תהליך שיקומי-חינוכי-טיפולי מוצלח מותנה בקיומה של סביבה אנושית טיפולית המזמינה חוויות של הצלחה בפן הלימודי, חברתי, רגשי והתנהגותי ומתן מענה הולם לצרכים השונים של התלמידות והכל מתוך כבוד לתלמידה והקשבה לצרכיה הרגשיים.

במהלך הסיור כובדו האורחים הנכבדים בקביעת מזוזות בחדרי הסמינר והביעו את התפעלותם ממה שראו עיניהם המבנה המטופח הרחב והמושקע שעל הכל ניצחה הגב' ולדנברג.

כמו כן סיירו האורחים וקבעו מזוזות בבית הספר 'יפה נוף', בית ספר חדש לבנות על רצף האוטיזם, אף הוא מבית רשת שתילים יחד עם המנהלת הגב' צ. מורגנשטרן.

סגן ראש העיר הרב ישראל קלרמן: "כל פעם שאני מגיע לסיורים שלכם אני מתרגש מחדש. קשה לי לראות את ההתמודדויות, אבל כשאני רואה את הצוות המקצועי שלכם וכמה אתם משקיעים ומקדמים אותם, זו זכות גדולה ואני מתרגש להיות שותף מלא שלכם יחד עם כל אגף החינוך של העירייה".

מנהל האגף הרב שמוליק גרינברג: "אני רוצה להוריד בפניכם את הכובע על העשייה המדהימה. ההשקעה החינוכית המקצועית שלכם ראויה לכל שבח. מגיע לכם שאפו ענק. אתם דוגמא להשקעה איכותית, ורואים את הפרחים שאתם מוציאים מתחת ידיכם. הצוות המקצועי של אגף החינוך בעירייה מופתע כל פעם מחדש ממה שאתם עושים בירושלים ואני בטוח שאתם עושים כך בכל הארץ. נמשיך לעמוד לשירותכם".

ומנהל אגף הבינוי הרב דב פוקס: "אני לא בסיור ראשון בשתילים אבל כל פעם שאני מגיע אני מתרגש מחדש. אנחנו רואים בזה שליחות מיוחדת לעזור לחינוך המיוחד. אני מתרגש פה יותר מכל פרויקט אחר שעשינו, פה הנהלת שתילים הקימה יש מאין והרימה מקום מתחילתו. מדהים לראות את המקום הזה״.

הרב ישראל רייסנר מנכ"ל שתילים הודה לאורחים על הסיור ואמר: "יש ביקוש אדיר בירושלים לסייע מקצועית לבנים ובנות שמתמודדים. אנחנו פה כדי לתת מענה רחב ביותר. אני מודה לסגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך. מודה למנהל האגף ולכל הצוות שמלווה אותנו ונותן לנו גב וחיזוק".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר