"צרחות, מלא דם"

טראומה בסמינר החרדי: פועל ערבי נפל אל מותו לעיני הבנות

בביתר עילית נפל היום פועל בנייה אל מותו מגובה שלוש קומות, מול בנות חרדיות ששהו בסמינר. מותו נקבע בזירה בתוך זמן קצר (אקטואליה, בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אמבולנס. אילוסטרציה (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

פועל ערבי נפל היום (שלישי) מפיגומים בגובה שלוש קומות, סמוך לסמינר החדש בביתר עילית, ברחוב אוהב ישראל. מותו נקבע בזירה בתוך זמן קצר.

הבנות שנכחו באותה במקום הבחינו בנפילה. "חלקן ראו אותו נופל", מתאר עד ראייה, "החלו שם לצרוח ולבכות. הנפילה הייתה אל תוך פסולת בנייה. הן ראו דם רב".

פראמדיק מד"א דרור עיני סיפר: "כשהגענו לאתר הבנייה הובילו אותנו אל הפועל ששכב מחוסר הכרה ועם פגיעת ראש קשה לאחר שנפל מגובה של כ-3 קומות. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

לוי דייטש חובש איחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על הפועל שלדברי העובדים במקום נפל מפיגום תוך כדי עבודתו באתר בניה. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נקבע מותו כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש רפואת חירום חיים משי זהב וחובש בכיר שימי זונשיין מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "כשהגענו לאתר בניה, הכווינו אותנו לעבר פועל גבר כבן 35 ששכב על הרצפה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש קשה, לאחר שלדברי העובדים במקום נפל מפיגום בגובה של כ-3 קומות, יחד עם פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה הכוללות עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים. לצערינו עקב אופי הפציעות הקשות ממנו סבל נאלצו הפארמדיקים של מד"א לקבוע את מותו במקום".

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 13:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פועל שנפל מגובה באתר בנייה ברחוב אוהב ישראל בביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו של גבר בן 35".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר