אסון בערב כיפור

טבל בים לקראת היום הקדוש, טבע ופונה במצב אנוש

אב שירד עם בנו לחוף הנפרד של אשקלון על מנת לטבול ולהיטהר לפני יום כיפור, טבע בתוך המים. אחרי מאמצי החייאה, פונה כשהוא במצב אנוש. בנו פונה גם כן, במצב קל (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: איחוד הצלה)

אסון ערב יום כיפור: אב חרדי שירד יחד עם בנו אל החוף הנפרד באשקלון, על מנת לטבול ולהיטהר לפני התקדש עלינו יום הכיפורים, טבע וכעת מצבו מוגדר אנוש.

האבא, בשנות החמישים לחייו, טבע יחד עם בנו, בשנות העשרים לחייו. אחרי מאמצי החייאה, האבא פונה לבית החולים במצב אנוש ואילו בנו פונה במצב קל.

סגן מנהל מרחב לכיש במד"א, פראמדיק נחום דוד סיפר: "מיד שקיבלנו את הדיווח על מספר טובעים בחוף יצאנו למקום בכוחות גדולים שכללו ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים וטרקטורון מיוחד".

"הגבר שכב מחוסר הכרה בסמוך לקו המים ו-2 הטובעים הנוספים היו בהכרה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מתקדם וביצענו פעולות החייאה בגבר שהיה ללא דופק וללא נשימה ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים כשמצבו קריטי".

הוא הוסיף ועדכן כי "2 הטובעים הנוספים שהיו בהכרה טופלו בשטח בחמצן ופונו לבית החולים כשמצבם בינוני וקל".

חנן קדוש חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצעתי באבא פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי כשמצבו מוגדר אנוש. בנו פונה במצב קל. כמו כן כחצי שעה לפני כן ביצענו החייאה על גבר נוסף שטבע בחוף דלילה - שם למרבה הנס הוא שב להכרה ובשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר