מוקירים טובה

מפגש הוקרה לבנק הפועלים ע"י ארגון 'אהבת חסד'

יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק במפגש הוקרה של אהבת חסד לבנק הפועלים: "ארגון עסקי חובה עליו שיקדם שליחות חברתית" • עוד אמר: "חסכו באמרות תודה, זה אנחנו שמודים לכם על ההזדמנות בשילובנו בעשיית הטוב" (חרדים)

ראשי בנק הפועלים בסיור בבית המדרש של בעלז רגע לפני אירוע ההוקרה (צילום: צורי פטל)

"ארגון עסקי מחויב להיות מעורה בקהילה ובחברה ולקדם פרויקטים העושים טוב לאנשים. ארגון עסקי שלא יעסוק גם בקידום החברתי – חשש שיאבד גם את הזהות העסקית שלו". דברים אלה אמר ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים במפגש הוקרה שערך "אהבת חסד" – ארגון הגג למפעלי החסד של חסידות בעלזא, לציון שיתוף הפעולה של אגף שפע עם בנק הפועלים.

משלחת של בכירי הבנק בראשותו של יו"ר הבנק ערכה סיור מקיף בהיכל בית המדרש הגדול בקרית בעלזא בירושלים ושמעה סקירה נרחבת על מוסדות התורה והחינוך של החסידות ברחבי הארץ ובעולם.

הרב אלימלך פירר מעניק תעודת הוקרה לבנק הפועלים (צורי פטל)

הרב יוחנן פרסטר, מנכ"ל אגף שפע, סקר את הפעילות המגוונת. 'שפע' הינו בית חינוך להתנהלות כלכלית מחושבת ותקינה, שמטרתה למנוע ממשפחות רבות להיכנס למעגל הנזקקים. כמו כן עוסק אגף שפע בהושטת סיוע למשפחות שנקלעו למצוקה כלכלית לצאת מהמשבר, להשתקם ולעלות על מסלול חיים נכון ויציב.

פעילויות האגף מלווים בידי יועצים כלכליים ובעלי מוניטין בתחום, ובהם מומחי המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים.

בסיור בבית המדרש של בעלז רגע לפני אירוע ההוקרה (צורי פטל)

האגף פועל רבות להצפת ההכרה בהכרח ההתנהלות הכלכלית הנכונה בראש סדר היום בקהילה. הרחבת והטמעת חשיבות המודעות לנושא הכלכלי מושגות באמצעות קיום כנסים, סדנאות וימי עיון. מאות רבות של משפחות מהקהילה ומחוצה לה עברו בהצלחה את מסלולי היישום של התוכנית הפרטנית שהוצעה להם ע"י שפע. הרב פרסטר ציין, כי בנק הפועלים שותף מלא בפעילות ובמימון האגף ובליווי המקצועי של מומחי המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים.

ח"כ הרב ישראל אייכלר ציין, כי אגף שפע מעביר תהליכים וליווי כלכלי למשפחות על סף הגעה למצוקה כלכלית ומעלה אותם על דרך המלך. "שפע מצליח מאוד ומביא תוצאות מדהימות מעל לממוצע בתחום וזאת בזכות המקצועיות והאימון שהמשפחות מעניקות לתוכניות הליווי האישי".

ח"כ ישראל אייכלר בערב ההוקרה (צורי פטל)

הרב אייכלר העלה על נס את שיתוף הפעולה עם בנק הפועלים, שהיה מהראשונים שהפריש מהכנסותיו לצרכי החברה, משתתף במימון חלק נכבד מפעילות שפע ובכך מפגין הבנק את מדיניות הבנק בעשייתו החברתית למען החברה ובכללה הקהילה החרדית".

יו"ר הבנק הביע בדבריו הערכה רבה לפעילות הענפה של ארגון שפע. ציין את חוזקה של החברה החרדית היודעת לתמוך ולעודד במט ליפול. "זה לא אתם שקיבלתם מאתנו, אלא אנחנו קיבלנו מכם. תודה שנתתם לנו את ההזדמנות להיות מעורבים בעשיית טוב", הטעים יו"ר הבנק.

עם סיום מסכת הברכות העניק הרב אלימלך פירר, יו"ר אהבת חסד, תעודת הוקרה לבנק הפועלים. התעודה הוענקה ליו"ר הבנק ולבקשתו נמסרה לידי ר' ישראל דקלבוים, מנהל הפעילות בחברה החרדית בבנק הפועלים, העושה במלאכה.

(צילום: צורי פטל)

במשלחת בנק הפועלים השתתפו לצידו של היו"ר, יגאל ברקת – סמנכ"ל השיווק, אופיר אוחנה – מנהל האגף לבנקאות קמעונאית, גב' קרן מזור – ראש המטה של יו"ר הדירקטוריון, גב' ס. בשארה – מנהלת פועלים בקהילה, ליאור כהן – מנהל תחום עסקים באזור ירושלים ור' ישראל דקלבוים – מנהל הפעילות בחברה חרדית בבנק הפועלים.

הנחה את האירוע, חבר מועצת העיר בית שמש, ר' ישעיהו וייצמן והפיק את המפגש, האסטרטג ר' אברהם יוסף פרסטר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר