עם קסדת קורקינט

מעצרו של החשוד בתקיפת הנהג החרדי בבני ברק - הוארך

בבית המשפט השלום בתל אביב הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת נהג רכב חרדי אתמול בבני ברק באמצעות קסדת קורקינט • הפרטים (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רגעי התקיפה בבני ברק (צילום: לפי סעיף 27א)

מעצרו של החשוד בתקיפה בבני ברק הוארך היום (שלישי) בבית משפט השלום בתל אביב. כזכור, אתמול נעצר החשוד שעל פי החשד תקף באלימות נהג רכב ברחוב הבנים בבני ברק. תיעוד מהתקיפה, שבה נראה החשוד תוקף ונמלט, אף הופץ ברשתות החברתיות.

לפי החשד, התוקף נסע על קורקינט חשמלי 15 ובעקבות אינטראקציה מסוימת עם בעל רכש בכביש, הסיר את הקסדה מעל ראשו, פתח את דלת 16 הרכב ותקף את הנהג באמצעות הקסדה. האירוע מתועד מזווית רחוקה יחסית שאינה מאפשרת 17 זיהוי החשוד, המכחיש מכל וכל את האשמות נגדו.

בדיון הארכת המעצר אמר נציג המשטרה בין היתר כי "יש לו הרשעות רבות בנושא סמים ואלימות". נציג המשטרה הוסיף כי החשוד נחקר אך מכחיש את כל המיוחס לו.

תיעוד התקיפה בבני ברק (צילום: לפי סעיף 27א)

עורך דינו של החשוד אמר בדיון: "החשוד מכחיש וטוען שאיננו מזהה את עצמו בסרטון. אני צפיתי בסרטון ואני חושב שבניגוד לסרטונים בעת האחרונה, 1 אדם שנפגע בקסדה צריך להיות לו חבלות".

השופט החליט כאמור להאריך את מעצרו. השופט אישר כי נכון היה לבצע אתמול בתחנה עימות בין החשוד לבין המתלונן, אולם יחד עם זאת החליט שישנו "חשד סביר", וכי קיים צורך 33 לדייק את תמונת החשד הסביר, לבצע עימות ולתפוס סרטונים נוספים על רקע הכחשת החשוד, האריך את מעצרו ביממה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר