בשבוע הבא:

ההגרלה המטורפת שמסעירה את המגזר

חולמים על טסלה 2023, מתכננים שיפוץ לבית, בא לכם לסיים עם המשכנתא, אלפים כבר הצטרפו להגרלה הגדולה של ממלכת התורה 'מוסדות ישיבת כסא רחמים' על רבע מליון שקל, גם מחזיקים את הישיבה הקדושה, וגם תבחרו אתם מה לעשות עם הזכיה המרגשת (חרדים)

לצד הפרס הגדול עומדת ברכתו של רבי מאיר מאזוז: "יזכה לקבל לפחות פי עשר" (צילום: יח"צ)

אם יש לכם מה לעשות עם רבע מליון ₪, אז תמשיכו את השורות הבאות, רכב חשמלי, משכנתא, שיפוץ, זה רק חלק מהדברים שתוכלו לעשות בזכייה המרגשת, שהיא גם תמיכה בעמלי תורה וגם שכר בעולם הזה.

ההילולא של 'כסא רחמים' הנערכת כבר למעלה מ 30 שנה, לטובת אחזקת המוסדות, כיום היא האירוע הגדול ביותר במזרח התיכון סביב שלחנות ערוכים כיד המלך, הנערכת בשנים האחרונות בגני התערוכה בת"א (אקספו) בביתן הגדול – ביתן 2 לגברים, וביתן 1 לנשים, בהשתתפות מאות רבנים ואישי ציבור, ולמעלה מעשרת אלפים משתתפים.

כמידי שנה מוגרל בסיום ההילולא פרס יוקרתי, כאשר השנה, בעזרת ידידי הישיבה הפרס הגדול הוא רבע מליון ₪, ועוד עשרות פרסים יקרי ערך. ההילולא וההגרלה הגדולה תתקיים אי"ה בשבוע הבא ביום שלישי י"ז בטבת.

הזדרזו לרכוש כרטיס כעת והיכנסו גם להגרלות המקדימות >>

לא צריך לספר על מוסדות 'כסא רחמים' בנשיאותו של מרן הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א, אלפי תלמידים ברחבי הארץ, ת"ח מו"צ ומורי הוראות בישראל שמזכים את הרבים. ברכישת כרטיס הגרלה, אתם גם יכולים לזכות בפרס הגדול, ובעוד עשרות פרסים יקרי ערך, אך לא פחות תהיו שותפים במפעל התורה שמנפיק מידי שנה ת"ח חשובים מחברי ספרים ועמלי תורה. אלפי תלמידים בעשרות מוסדות ברחבי הארץ יזכו ללמוד ביישוב הדעת בזכותכם.

לצד הפרס הגדול, והזכות הגדולה, עומדת ברכתו של מרן הגאון האדיר רבי מאיר מאזוז שליט"א, איש האמת, שהבטיח שכל התורם לישיבה זוכה ורואה ישועות גדולות, ויזכה לקבל לפחות פי עשר ברכה משמים. אין ספור סיפורים מרגשים ואנשים שמעידים שמיד ראו ברכה והחזר מבורא עולם בזכות התרומה לישיבה.

אם גם אתם מחכים לישועה, לברכה, רכשו כעת כרטיס מכספי מעשר, ותוכלו גם לזכות ברבע מליון שקלים, להגשים את החלומות שלכם!

כאמור כל הרוכש כרטיס מקבל מלבד ברכת הרב והשתתפות בהגרלות, גם כרטיס כניסה לאירוע, וגם מתנה יוקרתית ללא הגרלה.

רכשו כרטיס כעת ותזכו בכל ההטבות >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר