לא דורכים בלשכות

האם חה"כ אריה דרעי מינה ממלאי מקום במשרדי הפנים והבריאות? לא באמת

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הודיע בשבוע שעבר כי החליט למנות את השרים מיכאל מלכיאלי ויואב בן צור למ"מ במשרדי הפנים והבריאות, אלא שהשרים לא דורכים בלשכות החדשות: "תואר זמני בלבד" | בכיר בש"ס: "כעת הוא ב'גלות' מהמשרדים אבל בקרוב יחזור לשולחן הממשלה" (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר מיכאל מלכיאלי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שבוע חלף מאז הודיע יושב ראש ש"ס, ח"כ אריה דרעי, על החלטתו למנות את השר מיכאל מלכיאלי לממלא מקום שר הפנים ואת השר יואב בן צור לממלא מקום שר הבריאות, אלא שהשרים החדשים כלל לא דרכו במשרדים.

לדברי בכירים בש"ס ששוחחו עם 'כיכר השבת': "לכולם ברור שמדובר בתואר 'ממלא מקום' ותו לא, דרעי הוא הבוס, הוא מנהל הכל, השרים בקושי חותמת גומי בשל החלטת בג"צ".

לדברי אחד מחברי הכנסת בש"ס: "מלכיאלי ובן צור לא דרכו פעם אחת בלשכות השר במשרדי הפנים והבריאות, זה לא סתם. לא יודע אם הייתה הוראה מפורשת מדרעי או מי מאנשיו, אבל המסר היה ברור, דרעי נשאר בעל הבית, זה מה שהעם רצה וזה מה שיהיה. כעת הוא ב'גלות' מהמשרדים אבל בקרוב יחזור לשולחן הממשלה".

אמש פורסם ב''הארץ' כי דרעי ניהל השבוע בביתו פגישות רשמיות עם בכירים ממשרדי הבריאות והפנים יחד עם בכירים ממשרד האוצר בכדי לקדם את התקציבים של המשרדים לקראת הגשת תקציב המדינה.

בתוך כך, בש"ס ממשיכים להיערך לקראת הגשת הצעת חוק חדשה, כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', הצעת חוק לפיה למערכת המשפט לא תהיה אפשרות להתערב במינוי שרים.

כזכור, שעות ספרות לאחר החלטת בג"צ, אריה דרעי התייחס לפסק הדין ואמר: זו השליחות שלנו ונעשה אותה בכל בעוצמה יסגרו לנו את הדלת, ניכנס דרך החלון. יסגרו לנו את החלון נפרוץ את התקרה, בעזרת ה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר