"לא יודע 'שמע ישראל'" | צפו

הראש"ל במתקפה נגד אהרן ברק: "אפיקורס, לא מאמין בה'; ממשיך דור ההשכלה"

"בן 86 לא יודע להגיד 'שמע ישראל', זה יהודי ככה? אתה כופר?", תקף הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק: "הם ממשיכים של דור ההשכלה. כל הבעיות של הדת במדינה - זה בגלל האפיקורסים האלו" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דר וסוחרת)

הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, במתקפה חריפה נגד נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק, שלדבריו התערב בנושאי דת למרות שיאנו מאמין בהקב"ה.

במהלך שיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים, התייחס הראש"ל לאהרן ברק ואמר: "אהרן ברק, היה נשיא בית המשפט העליון. שאלו אותו ברדיו, 'יש אלוקים? אתה מאמין בהקב"ה'?' ענה ש'אין אלוקים, לא מאמין'. הניחו לו תפילין, לא ידע להגיד 'שמע ישראל', לא מתבייש? בן 86 לא יודע להגיד 'שמע ישראל', זה יהודי ככה? אתה כופר? לא יודע להגיד פסוק של 'שמע ישראל'?".

"מה זה לא מאמין?", הוסיף הרב הראשי: "אמונה בהקדוש ברוך הוא זה היסוד שלנו, הם ממשיכים של דור ההשכלה. לא סתם העבירו פה על הדת אלפים ורבבות. היו באים לפה כל מיני אנשים עם פאות, היו חותכים להם את הפאות".

הרב המשיך בדבריו הקשים נגד ברק: "זה, נשיא בית המשפט העליון, היה מתערב בענייני דת. מה זה קשור אליך? מה אתה מתערב בעניינים של דת. מה אתה מתערב על חמץ בבתי חולים. הוא עשה את הבלגן ואחר כך אומר 'כפייה דתית', מה אתה מתערב? אתה לא מאמין בכלל בהקב"ה, אתה לא יודע פסוק 'שמע ישראל', בושה וחרפה, אדם בן 86 לא יודע פסוק 'שמע ישראל', הווא יתערב לך בכל העניינים של גיוס בחורי ישיבות".

"כל הבעיות של הדת במדינה, מה שקרה פה, זה בגלל האנשים האלה, האפיקורסים האלו", סיכם הראשון לציון.

צפו בדברים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר