עדות מצמררת בבית המשפט

השוטר מהניידת העיד: חיים מזרחי חטף אגרופים וצעק "איה, איה, כואב לי"

במהלך הדיונים במשפט שמנהלת מח"ש נגד שני הבלשים שהיו מעורבים במעצר השווא האלים של חיים מזרחי, העיד השוטר שהיה בניידת וישב מקדימה על השוטר שישב על חיים שהתחנן כי אינו נושם, האגרופים שחטף והצעקות שלו "איה, איה, כואב לי" | ומה חיים אמר לו בשיחת הטלפון ביום שאחרי? (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רגע ההכנסה של חיים מזרחי לניידת (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בבית משפט השלום בירושלים, נמשך המשפט שמנהלת מח"ש נגד שני הבלשים שהיו מעורבים במעצר השווא האלים של הצעיר החרדי חיים מזרחי, בשכונת גאולה בירושלים.

המעצר המזעזע של חיים מזרחי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בתחילת השבוע העיד בפני בית המשפט שוטר שח"מ שהיה במעצר ובניידת בדרך לתחנה עם חיים, שדרך אגב בעבר הוא למד עם חיים בעבר בישיבה, והוא העיד על מה שהתרחש בניידת.

"הגענו שתי ניידות ואני הייתי בניידת. שתי ניידות העלו עצורים, ואני נשארתי שם עם הקצין בשם אופיר בן עמי. כשהם הובילו את העצורים לתחנה... היה מעצר של צוות בילוש בצד ימין שלי, ראיתי הרבה אנשים מסביב, החשוד העצור מזרחי, ניגשתי אליו ותפסתי לו את היד, ואת השניה, והגיע שוטר בילוש אחר והזיז אותי.

"אני המשכתי להפריד את האנשים מהמקום. לא היה לי איך להגיע לתחנה בלי הקצין, עליתי לניידת כדי להגיע לתחנה וישבתי מקדימה, החשוד והשוטר ישבו מאחורה, אני עליתי מקדימה וסייעתי לעשות רוורס עם הניידת, להכווין רוורס ולאחר מכן נכנסתי לניידת, ישבתי מקדימה".

בשלב זה הוא תיאר את שהתרחש בתוך הניידת במהלך הנסיעה: "החשוד שכב על הספסל האחורי של הרכב, חיים שכב על הספסל האחורי במושב האחורי כשיותם מעליו, יושב עליו. במהלך הנסיעה חיים אמר שאין לו אוויר וקשה לו לנשום והוא אמר לו תנשום יש לך אוויר מלמטה".

"אחרי זה", המשיך השוטר לספר, "במהלך הנסיעה, אחרי שהוא אמר לו את זה, חיים התחיל לזוז בניידת, לא לנסות להשתחרר אבל לזוז מחוסר נוחות או לא יודע מה גרם לזה או ממה זה. אחר כך יותם אמר לו: 'אתה לא יודע עם מי התעסקת ...". בהמשך הנסיעה היה כמה אגרופים בכתפיים בראש, לא יודע מה המיקום בדיוק.

"אני סובבתי את הראש טיפה שמאלה ובקצה העין ראיתי יד עולה ויורדת, יד של יותם עולה ויורדת לעבר חיים. חיים צועק 'איה, איה, כואב לי, אתה מכאיב לי', כמה פעמים. היה נשמע שחזק, חיים צועק 'כואב לי, איה איה'".

השוטר הוסיף והעיד כי "יום אחרי האירוע, היה בחור בשם דני שמואלי, חברים, והיינו ביחד ברכב. חיים מזרחי חייג אליו ושאל אותו אם יכול להחזיר אותו מבית בחולים והוא אמר לו לא והוא שם אותו על רמקול, ואמר לי תשמע זה חיים ואמרתי תביא נדבר איתו, שאלתי מה שלומו ומה מרגיש ומה המצב וביקשתי סליחה על מה שעשיתי וזאת הייתה השיחה איתו. אמר שפגוע מהמשטרה וזהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר