'שתילים' בהתרחבות

הרב צביקה כהן קיים סיור מרשים במוסדות 'שתילים'

לצד התרחבות רשת 'שתילים' בכל רחבי הארץ, קיים סגן ומ"מ ר"ע ירושלים הרב צביקה כהן סיור מרשים במוסדות בירושלים. בסיום סיורו הביע הרב כהן שבחים לפעילות וציין כי יעמוד לימין הרשת ויסייע בכל מה שניתן (מוסדות חינוך מיוחד).

(צילום: יח"צ)

סגן ומ"מ ר"ע ירושלים הרב צביקה כהן קיים סיור מרשים במוסדות בירושלים.
בסיום סיורו הביע הרב כהן שבחים לפעילות וציין כי יעמוד לימין הרשת ויסייע בכל מה שניתן. בשנת הלימודים שנפתחה הוסיפה הרשת והתרחבה ופתחה עשרות גנים וכיתות חדשות ברחבי הארץ לצד ישיבה חדשה לצעירים בצפון וחיידר חסידי לילדי ASD בבני ברק.

ביקור מרשים במיוחד קיים סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן במוסדות רשת 'שתילים' בירושלים, שם חזה בעבודה המקצועית והמסורה של אנשי הצוות, והביע התרגשות מכך.

לאחר הסיור התכנס הרב צביקה כהן ומנהלי מוסדות 'שתילים' שם סקר בפניהם מנכ"ל שתילים הרב רייסנר את הפעילות של רשת שתילים. בסיום סיורו הוא שב והביע שבחים לפעילות וציין כי יעמוד לימין הרשת ויסייע בכל מה שניתן.

כמו כן מוסיפה רשת 'שתילים' להתרחב ולתת מענה למשפחות נוספות ברחבי הארץ ופותחת מוסדות נוספים לקראת שנת הלימודים תשפ"ד.

לקראת שנת הלימודים הבעל"ט פותחת שתילים ישיבה לצעירים בצפון, חיידר חסידי לילדי ASD בבני ברק, 10 גנים בראשל"צ, 10 גנים בפ"ת, תיכון asd בלוד, ו 64 כיתות חדשות ברחבי הארץ.

בטקס מרשים שהתקיים בפתח תקווה לחנוכת המבנה החדש והגדול השתתף ראש העיר רמי גרינברג שחנך 10 גני תקשורת שמשרתים כ-80 מתלמידי העיר. הוא הודה לרשת שתילים על פועלה וציין כי הוא רואה ברשת שתילים שותפה אמיתית לדרך.

כמו כן נפתח בבני ברק הת"ת החסידי בשפת האידיש 'אור הבעש"ט' מיועד לילדים בעלי קשיי תקשורת דוברי אידיש, שגם הם יוכלו לקבל מעתה בע"ה בין כותלי המוסד החדש, את מלוא הכלים המקצועיים על ידי צוות מחנכים מומחים בעלי ניסיון ומומחיות רבת-שנים עם וותק של ממש בשדה החינוך.

'זכרון חיים' הישיבה לצעירים שנפתחת ברכסים נועדה לתת מענה ע"י ביסוס מיומנויות בלימוד התורה, וכן להכין את התלמידים בדרך הלימוד הישיבתי. תוכנית הלימודים של הישיבה היא קפדנית ומאתגרת, נגישה לתלמידים ומהווה להם בסיס להצלחה ולהתפתחות אישית.
רבני הישיבה הם כולם בוגרי ישיבות ומחנכים בעלי ניסיון רב בעבודה עם נוער. הישיבה ממוקמת במקום רחב ידיים עם מרחבים לפעילות. המעניקים מקום לתלמידים ללמידה ולצמיחה.

רשת 'שתילים' מהווה בשורה של ממש לציבור שומרי התורה והמצוות אשר יכולים לשלוח את ילדי החינוך המיוחד למוסדות המתאימים לרוח ולצביון ביתם. מוסדות הרשת מתפרסים על פני 23 רשויות מקומיות ברחבי הארץ ומועסקים בהם למעלה מ-700 צוותי הוראה ויותר מ-300 צוותים פרא רפואיים.

מנכ"ל 'שתילים' הרב ישראל רייסנר: "הבשורה של שתילים נמצאת כיום בעשרות ערים ומאפשרת להורים המשתייכים לציבור שומרי התורה והמצוות לשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך המותאמים להם מבחינה מקצועית ללא צורך להתפשר מבחינת הצביון והרוח התורנית".

"לקראת שנת הלימודים הבעל"ט אנו שמחים להתחדש במוסדות נוספים שעומדים לרשות הציבור".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר