באירוע מרגש ורב רושם

הוכנס ספר תורה לביהכ"נ שנחנך בקמפוס קבוצת דיסקונט

בהשתתפות מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אבי לוי; מנכ"ל בנק מרכנתיל, שוקי בורשטיין; ראשי אגפים, מנהלים ועובדי הקבוצה, הוכנס ספר תורה לביהכ"נ שנחנך השבוע בקמפוס קבוצת דיסקונט (ספר תורה, בנקים).

הרה"ג חיים הורביץ, מנכ"ל בנק מרכנתיל, שוקי בורשטיין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט ואבי לוי (צילום:סיון פרג')

טקס מרגש וחגיגי של הכנסת ספר תורה נערך בבית הכנסת שנחנך השבוע בקמפוס קבוצת דיסקונט בראשון לציון, ובו השתתפו מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אבי לוי; מנכ"ל בנק מרכנתיל, שוקי בורשטיין; בכירי הקבוצה והעובדים. התהלוכה לוותה בשירה ונגינה על ידי הזמר אסף שפר ולהקתו. ספר התורה החדש ישכון בבית הכנסת של קמפוס הקבוצה בבניין מרכנתיל.

מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אבי לוי, נשא דברים: "כפי שבית הכנסת מאחד את כולם לתפילה משותפת, אני מאחל שכל עם ישראל יתאחד בימים אלה ונזכה לזמנים טובים יותר. ספר התורה הוא לב ליבו של קמפוס דיסקונט ומסמל את החיבור ההיסטורי שלנו כעם - לעתיד שלנו - הקמפוס החדש".

מנכ"ל מרכנתיל, שוקי בורשטיין, גולל את סיפור ספר התורה שנכתב לפני כעשור, עת נכנסו למשרדים בתל אביב, ועתה עם המעבר החדש לקמפוס בראשון לציון, כולם שמחים בהכנסת ספר התורה המיוחד שעבר איתם לקמפוס דיסקונט לאחר שעבר הגהה ונמצא כשר למהדרין.

רבה של שכונת צהלה, הרה"ג חיים הורביץ שליט"א נשא דברים באירוע המרגש ואמר: "אלה ימים שבין כסה לעשור, המהווים חיבור בין ראש השנה שברכנו לשמוע קול שופר ללמוד להקשיב לקולות, לבין יום הכיפורים שההכנה ב'בין אדם לחברו' מאד חשוב. היום קבוצת דיסקונט מכניסה ספר תורה שהוא הלב של עם ישראל והחיבור בין כל שכבות העם. הקבוצה עושה עבודה נהדרת עם כל המגזרים ומבינה את הקולות שלהם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר