כך רוכשים היום דירה:

פתרון משכנתא חכם ומותאם לציבור החרדי

בשורה פורצת דרך להורים המחתנים ילדים: חברת 'קרנות תשרי' הממומנת על ידי הגופים המוסדיים המובילים בישראל מעניקה פתרון מימון ייחודי לרכישת דירה חדשה מקבלן – הלוואה קצרת טווח המאפשרת רכישת דירה עם הון עצמי נמוך ובתנאי מימון נוחים (נדל"ן)

מסלול המימון התקדימי של "קרנות תשרי" מקנה מרווח נשימה לרוכשי דירה חדשה (צילום: שאטרסטוק)

חברת 'קרנות תשרי' מציגה בשורה פורצת דרך בתחום רכישת דירה חדשה מקבלן עבור הורים המחתנים את ילדיהם - מסלול "הלוואה מאפשרת", המותאם לציבור החרדי ומאפשר רכישת דירה עם הון עצמי נמוך בגובה 13.5% בלבד ובהחזר חודשי נוח.

כידוע, נישואי ילדים בקרב הציבור החרדי הוא הליך שעלול להיות מאתגר במיוחד. לצד השמחה העצומה על נישואי הבנים והבנות וההקמה של בית נאמן נוסף בישראל, מרחף העול הכספי שההורים נוטלים על עצמם במטרה להכניס את ילדיהם מתחת לחופה והרצון לסייע לזוג הצעיר לרכוש דירה .

לקבלת פרטים נוספים כנסו >>

בתקופה האחרונה שמתאפיינת באי ודאות כלכלית , הליך זה הופך למאתגר עוד יותר כוון שקיים חשש ליטול הלוואות ארוכות טווח בשל שיעורי הריבית הגבוהים.

לאתגר זה חברת 'קרנות תשרי' מעניקה מענה ומציעה מימון מגופים פיננסיים איתנים : מנורה , הראל ולאומי פרטנרס , ומביאה פתרון מימוני ייחודי: מתן הלוואה לדיור (יד ראשונה), לתקופה של 5 שנים במימון של עד 86.5%. בתום התקופה, לאחר שהזוג יתבסס כלכלית, תוחלף ההלוואה במשכנתא בנקאית. במהלך התקופה ישולמו תשלומי עלות האשראי בלבד וזה יקל על גובה ההחזר החודשי.

מסלול המימון התקדימי של "קרנות תשרי" מקנה מרווח נשימה לרוכשי דירה חדשה ומעניק פתרון מימוני ייחודי לתקופה קצרה בת 5 שנים, בה ההורים יכולים לסייע בצורה מלאה או חלקית לזוג הצעיר בהחזר ההלוואה. בתום תקופת ההלוואה, תוחלף ההלוואה במשכנתא ארוכת טווח, ונטל החזר ההלוואה יעבור בצורה מלאה או חלקית מההורים לזוג הצעיר.

"יצרנו מסלול מיוחד שבסופו מעניק עצמאות כלכלית לדור החרדי הצעיר" אומרים ב'קרנות תשרי'.

'קרנות תשרי' מעניקה הלוואות לדירות חדשות מקבלנים ואלו ניתנות במימון גבוה, הן לזוגות צעירים והן לרוכשים המוגדרים "משקיעים" שעומדים בפני רכישת דירה נוספת.

לקבלת פרטים נוספים כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר