מפעים

"חזרתי לרופא והמחלה נעלמה" • הצדיק ממשיך לחולל ניסים

ההילולא השנתית של המקובל האלוקי רבי חויתה הכהן זיע"א מתקרבת בצעדי ענק, במשרדי מוסדות 'חכמת רחמים' המקיימים את ההילולא כמדי שנה, הטלפונים לא מפסיקים לצלצל, וזה לא רק לרכישת כרטיסים, זה גם כדי לספר מאות סיפורי המופת הנקשרים בשמו של הצדיק (חרדים)

"אני מספר את זה והגוף שלי רועד" - המקובל האלוקי רבי חויתה הכהן זיע"א (צילום: באדיבות המצלם)

"האמת, חשבתי שאני חולם", אומר היהודי היקר מעבר לקו, "היה לי תקופה קשה, קשה מאוד, חליתי במחלה הנוראה בעקבות כך גם איבדתי את פרנסתי, הפיצויים והמענקים שלכאורה היו מגיעים לי בוששו מלהגיע, והרגשתי שאני סף התמוטטות של ממש"

"יום אחד פנה אלי חבר והציע לרכוש כרטיס להילולא של הצדיק רבי חויתה, אמרתי לו את מצבי, והוא בכל זאת עודד אותי לקנות, תוך שהוא מציין את ההבטחה של הרב מאזוז שליט"א שרבי חויתה לא נשאר חייב!, במצבי החלטתי שזה המוצא האחרון שלי ואכן רכשתי כרטיס".

"אני מספר את זה והגוף שלי רועד, שבוע אחר כך נכנסתי לרופא לסדרת בדיקות רגילה והוא מסתכל עלי בעיניים של תדהמה, הוא אומר לי ידידי המחלה שלך נעלמה!!! אין פה כלום! בדיקות חוזרות הוכיחו את מה שבאמת הוא אמר"
חשבנו שבזה נגמר הנס הפלאי, אך הוא ממשיך לספר "יום למחרת אני מקבל העברה משמעותית לחשבון הבנק שהיא פיצויים ותמלוגים על כל התקופה שאושרו לי באותו יום... אין לי שום מילה לומר מלבד זה שאני ממשיך לקנות כרטיסים כי אני יודע שהצדיק משלם מזומן".

הצטרפו גם אתם ותראו ישועות >>

הצטרפו גם אתם להילולת הצדיק, ותרויחו בכפלי כפליים, גם ברכת הצדיק על ראשכם, גם מתנה ללא הגרלה, גם כניסה להגרלות בונוס למזדרזים, ולהגרלה הגדולה על 120,000 ₪ והכל בכרטיס אחד!

ברכישת כרטיס אתם גם מוזמנים להשתתף באירוע המפואר שיתקיים בעז"ה ביום ראשון י"א שבט באולמי גני הצבי בברכיה, סביב שולחנות ערוכים ותזמורת מזרחית מורחבת.

רכשו כעת כרטיס והיו שותפים>>

במוסדות גם מציינים כי הרוכשים ארבעה כרטיסים מלבד כפל ההגרלות והמתנות היוקרתיות גם מקבלים פדיון נפש על ידי רבני הישיבה נכדיו של הצדיק במשך כל השנה כולה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר