מניסיון של 20 שנה –

משה מונטג: "זה המסלול הכדאי ביותר להורים מחתנים בציבור החרדי"

בין יוזמי ומייסדי חברת 'קרנות תשרי' הוא משה מונטג, ששימש למעלה מ-20 שנה כמנכ''ל 'הגמ''ח המרכזי' ומכיר היטב את המצוקה החרדית בנושא חיתון ילדים, וכן שימש כיו''ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה בבית שמש (חרדים)

משה מונטג שימש למעלה מ-20 שנה כמנכ''ל 'הגמ''ח המרכזי' ומכיר היטב את המצוקה החרדית בנושא חיתון ילדים (צילום: באדיבות המצלם)

חברת 'קרנות תשרי' הציגה לאחרונה בשורה פורצת דרך בתחום רכישת דירה חדשה מקבלן עבור הורים המחתנים ילדים - מסלול "הלוואה מאפשרת" המותאמת לציבור החרדי, הניתנת בהון עצמי נמוך במיוחד ובהחזר חודשי נוח. בין יוזמי ומייסדי חברת 'קרנות תשרי' הוא משה מונטג, ששימש למעלה מ-20 שנה כמנכ''ל 'הגמ''ח המרכזי' ומכיר היטב את המצוקה החרדית בנושא חיתון ילדים, וכן שימש כיו''ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה בבית שמש.

משה מונטג, מה הביא אותך להצטרף כיוזם ומייסד ב'קרנות תשרי'?

"לאחר ניסיון רב שנים בנושא הדיור במגזר החרדי ועם עליית מחירי הדיור בשנים האחרונות באופן דרסטי, הגעתי למסקנה שהקושי הגדול היום לקנות דירה הוא ההון העצמי הנדרש במערכת הבנקאית כתנאי לקבלת משכנתה, ולכן יזמנו חברה שתתן מענה בתחום הזה – הלוואות גדולות במינימום הון עצמי".

מדוע 'קרנות תשרי' נחשבת לבשורה פורצת דרך עבור הורים מחתנים בציבור החרדי?

"כאמור, הסיבה הראשונה היא הדרישה להון עצמי מינימלי. סיבה שנייה - חיתום מותאם לחיי המגזר החרדי וגמישות בצרכים ייחודיים. סיבה שלישית – הקלה משמעותית להורים מחתנים, כאשר ההורים משלמים את עלות האשראי בלבד למשך 5 שנים, ולאחר שהזוג מתבסס כלכלית הוא יכול לבחור לקחת משכנתה בנקאית ולשאת בנטל ההחזרים, כך שההורים יכולים לפנות את עצמם לחתונת הילדים הבאים".

אנחנו בתקופה של אי ודאות כלכלית ורבים נמנעים לקחת הלוואות. כיצד קרנות תשרי נותנת מענה לחששות הללו?

"גם בתחום זה 'קרנות תשרי' נותנת מענה: ההלוואות ניתנות לתקופה של 5 שנים בעלות האשראי בלבד ללא תשלומי הקרן, כדי להוזיל את התשלום החודשי על הדירה. בתקופה של אי וודאות כלכלית וסביבת ריבית גבוהה, המסלול של קרנות תשרי הוא האידיאלי לרוכשים ולמשקיעים".

האם המסלול מתאים גם למשקיעים שזו אינה דירתם היחידה?

"בהחלט, ועבורם הוא מאוד אטרקטיבי כי לקרנות תשרי אין את הרגולציה הבנקאית המאשרת מתן משכנתה עד 50%. אצלינו ניתן לקבל הלוואה עד 86.5%".

אלו גופים פיננסיים מממנים את חברת 'קרנות תשרי'?

"גופים מוסדיים ידועים כמו "מנורה מבטחים" וחברת הביטוח "הראל", וכן ע"י חברת "לאומי פרטנרס" שהיא זרוע בנקאות ההשקעות של קבוצת לאומי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר