ימים אחרונים להגרלת הענק

יש חשמל באוויר • ההגרלה שכולם מדברים עליה

חבילת מוצרי חשמל מפנקים לבית מחכה לזוכה המאושר שיזכה בהגרלת הענק של ישיבת אחינו לצעירים * הכרטיס עם הסיכוי הגדול ביותר לזכיה, זכיה של כל שעות הלימוד של בחור מתחזק שיהפוך לבן תורה וגם פרסים יקירי ערך ביניהם 360,000 שקל במזומן • כל הזכויות שלך? בלי לומדע'ס!(חרדים)

גדולי הדור יצאו בקריאה מיוחדת לציבור להטות שכם ולהיות שותפים בזכויות העצומות של ישיבת אחינו לצעירים (צילום: יח"צ)

ימים אחרונים להגרלת הענק: בעוד כמה ימים הקווים יסגרו והגרלת הענק של ישיבת אחינו תגיע לסיומה. אלפי משתתפים כבר ממתינים במתח על מנת לשמוע האם זכו באחת מעשרות ההגרלות על מגוון פרסים שווים במיוחד ובמיוחד בפרס הגדול על סך 360 אלף שקלים במזומן! עבור מי שעדיין לא הצטרף, מדובר בהזדמנות אחרונה לזכות בפרסי ענק וגם באלפי זכויות ושעות לימוד תורה.

לחצו כאן לזכות בגדול ולקרב עוד בחור לתורה >>>

גדולי הדור יצאו בקריאה מיוחדת לציבור להטות שכם ולהיות שותפים בזכויות העצומות של ישיבת אחינו לצעירים שהיא היום מוסד הדגל לקירוב בחורים לעולם התורה כחזונו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל אשר היה ממקימי ומייסדי הישיבה ועד סוף חייו דאג וקירב את בוגרי הישיבה באהבה מיוחדת ובמסירות עצומה.

גדולי הדור קבעו במכתבם כי זכות גדולה עד למאוד לקחת חלק במפעל זה וכל המשתתפים יזכו לרוב ברכה, רפואה ונחת מכל יוצאי חלציהם עד בלי די, ברכות מרטיטות שכולנו זקוקים להם בימים אלו…

ההגרלה הגדולה של ישיבת אחינו לצעירים כוללת השנה מגוון פרסים מפתיעים. החל מהגרלת ענק על 360 אלף שקל במזומן, טיסה זוגית מרגשת לליזענסק בפולין, סט תכשיטי זהב לאשה המסורה, חבילת מוצרי חשמל מפנקים לבית, מערכת ישיבה סלונית נפתחת, חבילת קניה לקולקציית פסח בחנויות הנבחרות, שואב אבק רובוטי אישי ועוד.

עכשיו אתם יכולים לזכות בכפליים, גם בפרסי ענק וגם שותפות בקביעת עתידם של מאות ילדים, אלפי שעות גמרא ובחורים שהנשמה שלהם זועקת: אני רוצה ללמוד תורה!

רוצה להיות שותף? זכית! הקלק כאן לפרטים >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר