מערכת כשרות חדשה בבני-ברק?

חשיפה: הרב גרוס העניק היום כשרות לחנות בב"ב

אנשי גאב"ד "חניכי הישיבות", הרב מרדכי גרוס, הגיעו היום לחנות "הפינה הירושלמית" בעיר והעניקו לבעל החנות תעודת כשרות מבית-הדין של הרב - כך נודע ל"כיכר השבת". בשעות אלו עורכים המשגיחים, מטעם בית-הדין של הרב גרוס - הכשרת כלים בחנות. מדובר בתקדים, מאז מונה הגרמי"ל לנדא לאב"ד (חרדים)

עוזי ברק | כיכר השבת |
תעודת הכשרות (עוזי ברק, כיכר השבת)

אנשי גאב"ד "חניכי הישיבות", הרב מרדכי גרוס שליט"א, הגיעו היום (שני) אל החנות הפינה הירושלמית ברחוב ירושלים פינת האדמו"ר מבעלז והעניקו לו תעודת כשרות מבית-הדין של הרב - כך נודע ל"כיכר השבת".

בשעות אלו עורכים המשגיחים, מטעם בית-הדין, הכשרת כלים בחנות. המשגיחים עורכים ´הגעלת כלים´ לכלים החדשים והישנים. בשעות הערב, תושבי העיר יוכלו לאכול מאכלים בפיקוח החדש בעיר.

כזכור, כפי שנחשף כאן לפני מספר שבועות, לראשונה - החליט הרב גרוס להעניק הכשר בחנות בבני-ברק. מדובר במעדניה שנפתחה לאחרונה, המוכרת סלטים ומזון מוכן.

הרב אברהם שלזינגר, ראש מערכת הכשרות, סיפר כי בעל המעדניה ביקש לקבל את כשרותו של הרב גרוס וניאות לעמוד בשורת תנאים מחמירים.

"אלה תנאים קפדניים, המזוהים עם הכשרות של חניכי הישיבות. בעל החנות הוא יהודי חסידי, שמבין את הצורך של בני הישיבות בהכשר התואם את השקפתם", אמר הרב שלזינגר.

האם מדובר בסנונית ראשונה בדרך למערכת כשרות רחבת-היקף? "אין תוכנית עבודה מסודרת להקמת מערכת כזאת. אנחנו עובדים לפי דרישות הציבור. כל מי שיחפוץ בקבלת ההכשר, ויעמוד בתנאים הללו, יקבל אותו".

מה מייחד את הכשרות של הרב מרדכי גרוס? הנה תשובתו: "בראש ובראשונה, 100 אחוז מהדרין. זה ההכשר המהודר ביותר. במסגרת תפקידי שבתי לאחרונה מפולין, שם אנחנו מפקחים על קייטרינג מקומי. שוחחתי עם גורם בכיר במערכת כשרות מפורסמת. היו לו רק שבחים על בד"ץ "חניכי הישיבות".

מערכת הכשרות של הרב גרוס מעניקה, בין היתר, הכשר למכשירי גילוח ולפאות נוכריות. ההכשר לפאות הוענק לפני מספר שנים על רקע סערת השיער שהובא מהודו ותודות לו יכולות עשרות אלפי נשים לחבוש פאה כשרה למהדרין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר