בשלמותא הכשירו עוד 150 מדריכים

שליחות חייו של הצדיק המקובל רבי משה בן טוב זצ"ל נמסרה לידיהם של 150 בוגרים נוספים של קורס מדריכי חתנים שמתקיים במסגרת ´שלמותא´. הרב שמעון בן טוב מהנהלת המוסדות ומנכ"ל ´שלמותא´ אמר לבוגרים המצטרפים לאלפי בוגרים ובוגרות ש"ברכתו של מייסד המוסדות, מלווה אתכם בכל אשר תעשו"

מאיר אלפסי | כיכר השבת |

למעלה ממאה וחמישים איש התכנסו ובאו ביום חמישי שעבר לאירוע מיוחד במינו. היה זה מעמד הסיום המרומם של קורסי הדרכת חתנים המתקיימים במסגרת ´שלמותא´ בית הספר להורות ומשפחה בישראל. במסגרת האירוע חולקו לנוכחים תעודות ההסמכה למקצוע שחשיבותו רבה ביותר לבית היהודי.

חברי בית ההוראה שעל ידי מוסדות ´דור ודור´ הרה"ג רבי ברוך שרגא והרה"ג יעקב שיכנזי שליט"א נשאו דברים ועודדו את הבוגרים הטריים בציינם את שליחותם החשובה להדריך את הדור הצעיר לחיי משפחה מוצלחים וחיי תורה.

הרה"ג בנימין בן טוב ראש כולל ´לבנימין אמר´ שעל ידי המוסדות, הזכיר בדבריו את שליחות חייו של אביו הגדול, הצדיק המקובל רבי משה בן טוב זצ"ל שהלך לעולמו לפני מספר חודשים, ביום ההילולא של האר"י הקדוש.

הרב שמעון בן טוב מהנהלת המוסדות ומנכ"ל ´שלמותא´ אמר לבוגרים המצטרפים לאלפי בוגרים ובוגרות ש"ברכתו של מייסד המוסדות, מלווה אתכם בכל אשר תעשו", וציין את העובדה שבזכות פועלם של בוגרי המוסדות לאורך שני העשורים האחרונים הוקמו עשרות אלפי בתים בישראל, בתים המתנהלים ברוח ישראל סבא.

בין מקבלי התעודות, ניתן היה למצוא בוגרים מכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת. ובשלמותא אומרים כי בשלב זה נמצאים כמה מאות תלמידים באמצע מסלול לימודים שיכשיר אותם למקצועות שונים הקשורים בבית היהודי. בין היתר מזכירים שם כי הרישום לקורסים לעורכי חופות, סופרי סת"ם ומרצים, אמנם הסתיים, אך הרישום למחזור נוסף, נמצא בעיצומו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר