תלמידי הרב עמאר משיבים:

"צבועים, תחזירו המילה ´כהלכה´ לתוך מצע הגיור"

גורמים בציבור הליטאי הפיצו אמש פשקווילים חצופים בירושלים, בהם כינו את הראשון-לציון והרב הראשי לישראל הגר"ש עמאר שליט"א - "אפיקורס". עכשיו, תלמידי הראשל"צ מחזירים מלחמה. אלפי מודעות נתלו הערב בירושלים. "צבועים, תחזירו המילה כהלכה", נכתב על המודעות. תצלום (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

המאבק על גיורי צה"ל נמשך. אחרי שליטאים כינו ברוב חוצפתם את מרן הגר"ש עמאר שליט"א - "אפיקורס", תלמידו של הראשון-לציון משיבים מלחמה.

אמש הם הפיצו אלפי מודעות בירושלים, תחת הכותרת "בושה". וכך נכתב בשורות בולטות: "נבלה נעשתה בישראל לנוכח ההשמצה הצעקנית על ידי אנשי דלא מעלי שקרנים ומחצופים נגד מרן מאור ישראל רבנו עובדיה יוסף שליט"א והראשל"צ הגאון שלמה עמאר שליט"א".

עוד נכתב: "רבנים ליטאיים מגיירים נשים גויות על בסיס כספי באופן קבוע והם אלה אותם גורמים שוליים שהפילו את חוק מיהו יהודי והשמיטו את המילה ´כהלכה´".

"הם לא יטיפו לנו מוסר, אין לצבועים זכות לדון בענייני גיור", נכתב באותיות קידוש לבנה.

המסר בפשקוויל החריף והחריג, ברור: מי שיפגע בגר"ע יוסף ובגר"ש עמאר, יקבל תגובה חריפה, כראוי למי שפוגע בקודשי ישראל.

כידוע, מונו כמה רבנים חברי מועצת הרבנות הראשית לחברי וועדת הרבנים שתכריע בעניין גיורי צה"ל, זאת במטרה שלא להפקיע את הגיורים בצבא מסמכות הרבנות הראשית, מצב אליו מכוונים אנשי ´ישראל ביתנו´ בקידום חוק הגיור הצבאי.

בהסכמת הגר"ע יוסף ובפיקוחו, מתנהלים המגעים לקביעת כללים והסכמות בעניין גיור החיילים, כך שיתקבלו גם על אנשי ´ישראל ביתנו´ ובינתיים העסקנים והארגונים החרדיים הפועלים בעניינים אלו זועקים ומתריעים מפני ´התבוללות´.

אמש נחשף ב"כיכר השבת" כי אנשי המאבק הליטאיים מבטיחים להיאבק בעניין ולבוא להפגין אל מול בתיהם של הרבנים חברי הוועדה של הרבנות הראשית שיתירו את גיורי צה"ל, ובכך גורמים להתבוללות בעם ישראל.

היום נודע לכתבינו, כי תלמידי הגר"ש עמאר העבירו מסר ברור לאנשי המאבק בצד הליטאי: "לכל מטבע יש 2 צדדים. תפגינו על-יד בתי מאורי הדור, התגובה תהיה בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר