רמתי: "אם הרבנים יורו לי - אסגור את המוסד"

ימים ספורים לאחר החשיפה ב"כיכר השבת" על מכתב גדולי הדור נגד אהרן רמתי המנהל סמינר לבנות בירושלים, הוא העניק ראיון נרחב למנחם טוקר ברדיו "גלי ישראל" * על המכתב של גדולי הדור, אמר רמתי: "אין לי מושג למה יצאו נגדי. הבעיה שאני אדם פשוט וקטן ואין לי קשרים. אבל מנסים לבדוק מה קרה. יש מנהיג בעולם והוא יוציא את העולם מהר" (חרדים)

חנה בורט | כיכר השבת |
רמתי, השבוע (דוד כהן, כיכר השבת)

ימים ספורים לאחר החשיפה ב"כיכר השבת" על מכתב גדולי הדור נגד אהרן רמתי המנהל סמינר לבנות בירושלים, הוא העניק ראיון נרחב למנחם טוקר ברדיו "גלי ישראל".

"הסמינר מיועד לבנות שסיימו את הסמינר. יש לנו כאן בנות חוזרות בתשובה וגם חרדיות", סיפר רמתי. "יש להן כאן חברה ברמה טובה, שלא מצוי דבר כזה. עברו אצל בערך חמישים בנות".

מה יש אצלו במוסד שגורם לבנות להגיע אליו? "צריך לשאול את הבנות... אין הנחתום מעין על עיסתו. הבנות לא מגיעות לכאן בגללי, אלא בגלל הבנות שנמצאות כאן. יש כאן אמת, בלי פשרות, בלי זיופים. הן מאושרות, פשוט טוב להם. הן חיים בשלווה, ברוגע. יש כאן בת של רב גדול בצפת וגם בת של מרצה ב'ערכים'", הוא מגלה.

רמתי דיבר על התנאים של הבנות שיכולות להיכנס למוסד שלו. "בת שלא לבושה צנוע, לא תתקבל". הוא סיפר כי הבת שלו אחראית על הרישום, והוא לא מתעסק בזה. "בלעדיי הרבה בנות היו ברחוב".

על המכתב של גדולי הדור, אמר רמתי: "אין לי מושג למה יצאו נגדי. הבעיה שאני אדם פשוט וקטן ואין לי קשרים. אבל מנסים לבדוק מה קרה. יש מנהיג בעולם והוא יוציא את העולם מהר".

בראיון, התייחס רמתי על האשמות הקשות שהוא לכאורה מנתק אותן מההורים. "אני אומר להן שכל המצוות לא שוות כלום - אם לא יודעים להתנהג נכון בבית".

טוקר לא הניח לרמתי, ושאל את השאלות הקשות העולות מהפרשה המוזרה. רק לקראת סיום הראיון, אמר רמתי שאם גדולי הדור יורו לו לסגור את המוסד - לאחר בירור מקיף, הוא ישמע להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות