היום שאחרי פסק הדין

עורך-הדין שייצג את אליאור חן מאיים: תביעה נגד הרב פרויליך

סנגורו של אליאור חן, עו"ד אריאל עטרי מאיים לתבוע את הרב אברהם פרויליך, שליחו של הגאב"ד, לאחר האשמות שהטיח בו בעקבות גזר הדין שנגזר על חן ● "אליאור ידע לאורך כל הדרך שהמשפט, עומד להסתיים כפי שהוא הסתיים. אף אחד לא הופתע", הוא אומר (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
פרויליך ועו"ד עטרי. ראש בראש (פלאש 90)

"אליאור עמד ודיבר בצורה ישירה עם השופטים, קיימתי איתו עשרות שיחות. חן ידע לאורך כל הדרך שהמשפט, בשלב הראשון, עומד להסתיים כפי שהוא הסתיים. איש לא הופתע" - כך אומר היום עורך הדין אריאל עטרי, סנגורו של "הרב המתעלל" שצפוי להיות מושלך ל-24 שנים בכלא.

עורך הדין, שספג אתמול ביקורת חריפה מהרב אברהם פרויליך, שליחו של הגאב"ד, מאיים לנקוט בצעדים משפטיים נגד הרב פרויליך.

בראיון לחיים גריידינגר ב"הקול החרדי", תוקף עטרי חזיתית את פרויליך. "אני לא עסקן, ואת הראיות שלי אני מקבל כעורך דין פלילי. לפרויליך אין שמץ של מושג לגבי מה שהתרחש, לגבי מהלך המשפט. אפילו את שמו הוא לא יודע לומר נכון".

לדברי עטרי, הוא הזמין את הרב פרויליך לראות את המסמכים שבידיו ואז להציג את עמדתו בפני הגאב"ד, אולם הוא סרב.

האם עטרי סרב לחקור עדים שהיו יכולים לחולל תפנית במהלך המשפט? עורך הדין מכחיש זאת נמרצות. "זה פשוט לא אמת. וזה לא הדבר היחיד שהוא שיקר בו. אין לו שמץ של מושג לגבי מהלך המשפט, לגבי הראיות".

עטרי משגר גם איום מפורש לפרויליך, וקורא לו לחדול מהטחת האשמות בו. "במידה והוא לא יפסיק", הוא אומר, "אני בהחלט אשקול לבוא ולהעמיד אותו במקום, עם כל הצער".

אתמול חשף "כיכר השבת" כי בסיום הקראת גזר-הדין ולאחר שיצא השופט מהאולם, התפרץ פרויליך לעבר עורך-דין אריאל עטרי ואמר לו: "אין לי טענות לשופט, יש לי טענות עליך, איך במשך שנתיים לא נתת לאליאור חן לומר מילה להגנתו". מאבטחי בית-המשפט הפרידו בין השניים.

פרויליך: "מעשה עטרי - פשע"

"הגאב"ד ביקש ממני להעביר מסר בבית-המשפט שאין כזה דבר לנהל משפט בלי סניגור", אמר הרב פרויליך בשיחה בלעדית עם "כיכר השבת". לדבריו, "עורך-הדין עטרי הטעה ומטעה את אליאור חן. הגאב"ד הביע התנגדות לנוהל השתקת חן".

"אליאור חן היה בבידוד תקופה ארוכה וראה לאורך כל הזמן הזה רק את עורך-הדין. זה נתן לעורך-הדין לשלוט על כל המחשבות של אליאור. לצערי, אליאור הוא צעיר נאיבי, פרמטיבי וחסר ניסיון. הוא מעולם לא עמד מעל הדוכן של בית-המשפט. כולם ראו שחלק מהעדויות נגדו היו שקרים מדהימים", אומר פרוליך בזעם.

"תחשוב שעד יגיד בבית-המשפט שכעת השעה חמש לפנות בוקר, למרות שכעת חמש בצהריים. השופט ירים כבה וישאל את עורך-הדין ´מה יש לך לומר?´ והוא ישיב ´אין לי מה לומר´... אין לנו טענות נגד השופט, דחקו אותו לפינה עם קטגור, עם פרקליטות, עם חוקרים, עם עדים ובלי שהסינגור אומר מילה. ´אין לדיין אלא מה שעיניו רואות´.

"זה מעשה פשע של הסינגור", תוקף פרויליך את עטרי. "אחרי שיצאנו מבית-המשפט הוא הזמין אותי למשרדו ואמר שיסביר לי שם מדוע הציע לאליאור חן לשתוק. לא הסכמת לבוא אליו, כי לא ראיתי שחכמה יוצאת מטפשות. מאז ´משפט דרייפוס´ לא היה כזה מקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר