ח"כ מוזס קרא: נשות האברכים, צאו לעבוד

מאות אנשים גדשו אמש את חדר ההרצאות בקריה האקדמאית כרמל בחיפה. בפאנל, בו נטלו חלק סטודנטים חרדים, עסקו בשילוב החרדים בלימודי מקצועות כלליים. המארחת, מכללת כרמל, היא החלוצה בתחום לימודי המקצוע בציבור החרדי. סגן שר החינוך הרב מנחם-אליעזר מוזס שהשתתף בפאנל נשא דברי ברכה וקרא כי "יש מקום במקומות עבודה לחרדים בכלל ולנשות האברכים בפרט" (בארץ)

דוד כהן | כיכר השבת |

מאות אנשים גדשו אמש את חדר ההרצאות בקריה האקדמאית כרמל בחיפה. בפאנל, בו נטלו חלק סטודנטים חרדים, עסקו בשילוב החרדים בלימודי מקצועות כלליים. המארחת, מכללת כרמל, היא החלוצה בתחום לימודי המקצוע בציבור החרדי.

סגן שר החינוך הרב מנחם-אליעזר מוזס שהשתתף בפאנל נשא דברי ברכה וקרא לנשים החרדיות לעבוד. "במקומות עבודה יש מקום לחרדים בכלל ולנשות האברכים בפרט".

את הפאנל הנחה ד"ר נרי הורביץ יועץ בכיר במשרד החינוך. האלוף עוזי דיין סגן הרמטכ"ל לשעבר אמר כי לאור עברו הבטחוני הוא יכול להצהיר כי נושא החינוך הוא הנחוץ ביותר עוד לפני תחום הביטחון.

הרב מיכאל הלפר חבר מועצת העיר חיפה אשר פועל רבות בשיתוף פעולה עם חברות גדולות על שילובן של הנשים החרדיות בשוק העבודה, נשא דברי ברכה בשם עיריית חיפה. חבר הנהלת קרן קמח יהודה ברזון עמד בדבריו על כך שנמאס להתנהל במדיניות ´שנור´. "על המדינה לתקצב יותר מלגות לנשים".

אבי ביתן ממקימי המרכז נעל את האירוע ואמר: "מי שרוצה לשלב חרדים, צריך להפסיק לדבר ולהתחיל לשלם. הוא יקבל את זה חזרה במיסים ובהפסקת גמח"ים".

עוד אמר: "אם סטודנטית חרדית היתה מתוקצבת ב-20 אלף ש"ח, היא לא היתה צריכה לשלם שכר לימודים... הממשלה צריכה לעמוד בהבטחתה ולתת מלגות מאטש (כסף מול כסף)".

לפני שבוע נחשפו נתונים ב"כיכר השבת", מהם עולה כי שיעור התעסוקה הכללי של המגזר החרדי בכללותו, הינו 43% (רובם נשים) בעוד שיעור המשתתפים בכח העבודה בקרב האוכלוסיה הכללית עומד על 79%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר