הרב ניר בן-ארצי בתחזית קודרת:

"הכלכלה תקרוס, הדולר יפול, יהיה רעב במדינות ארה"ב"

הרב ניר בן-ארצי מציג את התחזיות לשנה הקרובה: "הכלכלה תקרוס, הדולר יפול, הבורסה תרד, יהיה רעב באמריקה, שיגרום שגויים יפריעו ליהודים לגור שם". הוא מציע ליהודי ארה"ב לעלות לארץ-ישראל: "תמכרו את הכל, ותעברו לארץ. כך תימלטו את עצמכם מההפסדים שצפויים בארה"ב" (אקטואליה)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

הרב ניר בן-ארצי מציג את התחזיות לשנה הקרובה ומצייר אפוקליפסה מושלמת: "הכלכלה תקרוס, הדולר יפול, הבורסה תרד, יהיה רעב באמריקה, שיגרום שגויים ששיפריעו ליהודים לגור שם".

בראיון מקיף שיתפרסם מחר ב´שעה טובה´ ושקטעים ממנו נחשפים ב´כיכר השבת´ לראשונה, הרב בן-ארצי אומר כי יהודים שנשארים באמריקה בגלל נכסים שיש להם כיום בארה"ב עושים טעות מרה, כי הסוף יהיה שערך הנכסים ימשיך לרדת לשפל ועוד שפל, ולבסוף לא יקבלו שום תמורה על הבתים – ויגיע זמן בו יהודי שיגור באמריקה לא יצליח למכור את ביתו.

"אני אומר ליהודים בחו"ל דבר אחד: תמכרו את הכל ומהר, ותעברו לגור בארץ ישראל. כך תימלטו את עצמכם מההפסדים שצפויים למי שיגור באמריקה והם נועדו על ידי ריבונו של עולם כדי שהיהודים יעלו לארץ. הקדוש ברוך הוא מרמז לנו בכל דרך אפשרית שצריך לעלות לארץ", אומר הרב.

"לעומת זאת", הוא אומר, "למי שיבוא לכאן, לארץ ישראל, צפויים ימים מטובים. עד מהרה הוא יגלה כי מחכה לו הצלחה וברכה. בעוד מי שימשיך לגור בחו"ל יהיו לו הפסדים, כאן תהיה ברכה והצלחה. כי יש כאן הכל בכל מכל טוב. יהלומים, נפט וזהב.

"אלא מה, הקב"ה מסתיר את זה, מכיוון שכאשר ליהודים יהיה כסף, הם יפסיקו לעבוד ולבנות את הארץ. אבל ככל שיגיעו יותר ויותר יהודים, כך ימצאו יותר זהב, יותר נפט ויותר יהלומים, כאשר כמובן הגילויים יהיו גם לפי ההתחזקות עם ישראל.

"ככל שהעם יתחזק יותר ויתקרב לקדוש ברוך הוא - הקב"ה ייתן יותר, ובארץ ישראל יתגלו שדות נפט ומרבצי זהב. לדבריו אלה סימני ההתגלות של מלך המשיח. זה יקרה בקרוב ממש, כאשר לפי הסימנים ביאת משיח ממש קרובה".

הרב בן-ארצי גם מציג חזות קשה לעולם הסובב אותנו, ובדבריו הוא מתייחס למה שיקרה בארצות הערביות הסמוכות לישראל, סוריה, ירדן, סעודיה ועוד, וגם בארצות רחוקות, וגם כאן הוא מציג חזות של כמעט סוף העולם, ומפרט כיצד תגיע ההתפוררות.

במהלך הראיון מתייחס לכוחות המיוחדים שהוא זכה בהם, וגם מספר על הדרך בה זכה ביכולות בהם ניחן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות