בית-המשפט ביפן דחה את הערעור של גרינוולד

בניגוד לציפיות, בית המשפט ביפן החליט הבוקר לדחות את הערעור שהוגש על העונש שקיבל הבחור יעקב יוסף גרינוולד, ולהותירו במאסר לריצוי עונשו שיסתיים בעוד כשנתיים. הציבור נקרא להתפלל להצלחתם של יעקב יוסף בן רייזל, ויואל זאב בן מירל ריסה חוה > כל הפרטים (חדשות, בעולם)

חיים שקדי | כיכר השבת |

בניגוד לציפיות, בית-המשפט ביפן החליט הבוקר (שני) לדחות את הערעור שהוגש על העונש שקיבל הבחור יעקב-יוסף גרינוולד, ולהותירו במאסר לריצוי עונשו שיסתיים בעוד כשנתיים.

הוריו של הבחור יחד עם העסקנים שטיפלו בפרשה, טסו בימים האחרונים לטוקיו, בירת יפן, בכדי להשתתף בדיון בבית-המשפט בו יכריע השופט בערעור שהוגש.

הדעה הרווחת בקרב בני המשפחה, כתוצאה מהבטחותיהם של העסקנים הייתה כי אין ספק בכך שהשופט יחליט לקבל את הערעור שהוגש, גם הבחור עצמו, הנמצא כשלוש שנים בכלא היפני, האמין כי ישוחרר ממאסר לאחר קבלת הערעור.

הניצחון היחיד שהושג בערעור הוא הסכמתו של השופט להתחשב בזמן שעבר מהגשת הערעור ועד למתן הפסיקה - שנה, בה שהה הבחור במאסר, ולהחשיבו כחלק מהעונש וזאת בניגוד לחוק היפני, כך שהבחור ייאלץ לשבת בכלא היפני רק עוד שנתיים ימים במקום שלוש שנים.

כעת, לאחר דחיית הערעור, בכוונת העסקנים ובני המשפחה, להגיש בקשה להסגרת הבחור לישראל, על מנת שירצה את עונשו בארץ.

כזכור, לפני כשלוש שנים נעצרו שלושה בחורי ישיבה חסידיים ביפן, לאחר שבמזוודותיהם נתפסו סמים, כאשר להם נאמר כי הם מעבירים עתיקות.

אחד הבחורים, יוסף בונדו, הוסגר לישראל וכבר שוחרר לאחר קבלת חנינה מהנשיא. גזר דינו של הבחור השלישי, יואל גולדשטיין, יינתן רק בעוד שלושה חודשים.

הציבור נקרא להתפלל להצלחתם של יעקב יוסף בן רייזל, ויואל זאב בן מירל ריסה חוה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר