ליל שבת: שבבניק תקף את בן האדמו"ר ממודזיץ

שערורייה אלימה: בליל שבת האחרון, בלבה של עיר התורה בני ברק, בנו, כלתו ונכדתו של האדמו"ר ממודז´יץ הותקפו בידי שבבניק, בעת ששבו מתפילת מעריב בבית הכנסת. עוברי אורח שהבחינו בתקרית האלימה מיהרו לסייע בידי האברך, תפסו את השבבניק המתפרע ומנעו ממנו להמשיך ולהכות באברך ובבני משפחתו (בארץ)

חיים שקדי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

שערורייה אלימה: בליל שבת האחרון, בלבה של עיר התורה בני ברק, אברך הותקף באלימות קשה, בעת ששב עם בני משפחתו מתפילת מעריב בבית הכנסת. התקיפה אירעה ברחובה של עיר, ברחוב 'הרב שך', בסמוך לבית-הכנסת 'איצקוביץ'.

בעיתון 'המבשר' דווח הבוקר כי האברך הותקף לפתע מאחור על-ידי "בריון", שתקף אותו ב"מכות קשות, וכן פגע בבני משפחתו ובתינוקת שבעגלה ללא כל סיבה או רקע קודם". כשהאברך ניסה להדוף את המכה, ולאחוז בעגלת התינוקת, התוקף בעט בעגלה והפך אותה יחד עם הפעוטה.

עוברי אורח שהבחינו בתקרית האלימה מיהרו לסייע בידי האברך, תפסו את המתפרע ומנעו ממנו להמשיך ולהכות באברך ובבני משפחתו. ניסיונותיהם לעכבו בכדי להביא למעצרו בידי המשטרה נכשלו לאחר שהצליח לחמוק מידיהם ולהימלט מהמקום.

ל"כיכר השבת" נודע כי האברך שהותקף, הוא בנו של האדמו"ר ממודזיץ', שצעד יחד עם רעייתו ובתו הפעוטה בת השנה לאחר התפילה, והותקף מסיבה שעדין אינה ברורה בידי עובר-אורח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר