ה"סיקריקים" נגד ראב"ד העדה החרדית: "נפגין מול ביתו"

הבוקר (חמישי) נחצו כל הקווים האדומים: קבוצה מכת ה"סיקריקים" התקשרה לרב חיים-עוזר שטרנבוך, בנו של ראב"ד העדה החרדית הרה"ג רבי משה שטרנבוך ואיימה עליו כי "תטפל בו, תחנך אותו ותעמיד אותו במקום" - כך נודע ל"כיכר השבת". מה הסיבה ולפיה יצא הקצף של ה"סיקריקים" על בנו של הראב"ד?

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראב"ד העדה החרדית (כיכר השבת)

הבוקר (חמישי) נחצו כל הקווים האדומים: קבוצה מכת ה"סיקריקים" התקשרה לרב חיים-עוזר שטרנבוך, בנו של ראב"ד העדה החרדית הרה"ג רבי משה שטרנבוך ואיימה עליו כי "תטפל בו, תחנך אותו ותעמיד אותו במקום" - כך נודע ל"כיכר השבת".

עוד נודע, כי המטלפנים לא חסכו בקללות ונאצות ואיימו להשתמש באלימות ובכוח. אך לשיא החוצפה הגיעו, כשאמרו לרב עוזר, כי אם יצטרכו הם לא יהססו להפגין גם נגד אביו הרה"ג רבי משה שטרנבוך, ראב"ד העדה החרדית.

מה הסיבה ולפיה יצא הקצף של ה"סיקריקים" על בנו של הראב"ד? לטענתם, הוא גרם לאביו לקבל לפגישה את הרב שלום פריד שהיה לשעבר מפקחי "אתרא קדישא" ומאנשיו של ר´ דוד שמידל יו"ר הארגון, ואילו כיום הוא תומך ב"אגודה למניעת חילול קברים" בראשות העסקן ארהל´ה יקטר.

אותם "סיקריקים" מסרבים לקבל כי אנשים שאינם שייכים ל"אתרא קדישא" יכולים להיכנס לבית הראב"ד ולומר את אשר על ליבם ולכן זעמו ואיימו להפגין נגד הראב"ד.

לדברי מקורבים לראב"ד, "מדובר בעליית מדרגה חמורה של אלימות ה´סיקריקים´ כנגד רבנים וגדולי תורה".

"מי היה מאמין כי נגיע לדיוטא תחתונה כזאת", אמרו אותם מקורבים בכאב רב.

יצויין כי בימים האחרונים מפגינים ה"סיקריקים" באזור בית-שמש, שם לטענתם חופרים הארכיאולוגים בקברי ישראל - זאת למרות שהמקום נמצא תחת פיקוח רבני והלכתי של האגודה למניעת חילול קברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות