"תלמיד פגע ברב עובדיה יוסף, ונפל למשכב"

הרוחות בישיבה קטנה נודעת בבני-ברק סוערות: תלמיד בישיבה, שנהג לזלזל בעולם התורה הספרדי, ובמיוחד במרן הרב עובדיה יוסף חלה בפתאומיות. תלמידי הישיבה טוענים כי התלמיד פגע בתלמיד אחר, ראש הישיבה, תלמיד חכם עצום, שמע והזדעזע מהדברים והפטיר כי אם אלו הם הדברים, ברור לו שאותו תלמיד מבזה "לא יינקה"

יצחק רבינוביץ | כיכר השבת |
(פלאש 90)

´הזהרו בגחלתן´ 2011: הסיפור הבא מסעיר את תלמידי הישיבה-קטנה למצוינים בבני ברק ומהווה מוסר השכל ותמרור אזהרה מבהיל, על החובה להיזהר בכבודן של תלמידי חכמים וגדולי תורה.

תלמיד בישיבה, נאמן לדרך של אי אלו גורמים בעולם הליטאי, נהג לדבר בזלזול על עולם התורה הספרדי ובייחוד, על מרן הרב עובדה יוסף.

התופעה הזו, לצערנו קיימת. אולם אצל הבחור המדובר (שמו שמור במערכת) היא היתה מפורסמת וידועה, עד כדי כך, שכל מכריו מודעים היו לדיבוריו אלו, שלעיתים הביאו אותו למתיחויות עם חבריו לספסל הלימודים.

לפני כשבוע, הקניט הבחור שוב, תלמיד אחר, ממוצא ספרדי. הלה שהתרה בו כי יחדול ולא נענה, פנה לראש הישיבה ושטח בפניו את מר-נפשו על כך שאותו בחור מבזה ומשפיל את תורת מאור הדור.

ראש הישיבה, תלמיד חכם עצום, הזדעזע מהדברים והפטיר לעבר התלמיד המתלונן, כי אם אלו הם הדברים, ברור לו שאותו תלמיד מבזה "לא יינקה".

ויהי לפלא עצום. שעה קלה לאחר הדברים, נפל הבחור למשכב ובעבור כמה ימים זיהו הרופאים כי חלה בדלקת קרום המוח ה"י.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר