לקיים בנו חכמי ישראל

התייצבות במצבו של הגרמ"י לפקוביץ': "להמשיך להתפלל"

בשורות טובות: שערי שמים נקרעו בתפילותיהם של עמך בית ישראל, ומצבו של מרן הגאון רבי מיכל-יהודה לפקוביץ', מתייצב בדקות האחרונות. כל גדולי ישראל חתמו על מכתב הקורא לעם ישראל להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה של "אבי הישיבות בדורנו הגרמ"י לפקוביץ'" (חדשות, חרדים)

חיים שקדי | כיכר השבת |
(עוזי ברק)

בשורות טובות: שערי שמים נקרעו בתפילותיהם של עמך בית ישראל, ומצבו של מרן הגאון רבי מיכל-יהודה לפקוביץ', מתייצב בדקות האחרונות.

מבית-החולים "שערי צדק" שם מאושפז הגרמ"י מאז אמש נמסר כי לאחר ההידרדות שחלה בשעות הערב, ניתן טיפול תרופתי ומצבו של הרב התייצב, וחלה עלייה ניכרת במצב לחץ הדם.

מקורביו של הרב אומרים כי בזכות התפילות המצב השתפר מעט אך הוא עדיין קשה מאוד, וקוראים להמשיך ולשאת תפילות לרפואתו של מרן רבי מיכל-יהודה בן חיה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

ב"הקול החרדי" דווח כי כל גדולי ישראל חתמו הערב על מכתב הקורא לעם ישראל להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה של "אבי הישיבות בדורנו הגרמ"י לפקוביץ'".

בין החותמים על הקריאה מרנן: הגרי"ש אלישיב, האדמו"ר מבעלזא, הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי, הגר"נ קרליץ, הרה"צ הר"י הגר, הגר"ג אדלשטיין. גם חברי בד"צ "העדה החרדית" הוציאו קריאה מיוחדת להרבות בתפילה עבור הגרמ"י לפקוביץ'.

עם היוודע ההידרדות החמורה במצבו של הרב, בישיבת פוניבז', הורה ראש-ישיבת פוניבז', הגאון רבי גרשון אדלשטיין לבחורים לעלות להיכל הישיבה ולהמשיך באמרית תהילים למרות שהגיע זמן מעריב.

מרן פוסק הדור, הגרי"ש אלישיב, הורה הערב בבית-מדרשו לומר תהילים לרפואת הגרמ"י לפקוביץ'.

כ"ק האדמו"ר מצאנז הורה היום לכל תלמודי-התורה והישיבות של צאנז להגיד לפני שחרית ומנחה פרקי תהלים של שמו של הגרמ"י לפקוביץ' ב'תמניא אפי'.

אל בית-החולים הגיעו הערב, הגאון רבי חיים-שלמה ליבוביץ' מראשי-ישיבת פוניבז', סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, יו"ר החינוך העצמאי הרב אברהם-יוסף לייזרזון, ראש עיריית בני-ברק יעקב אשר ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר