פרסום ראשון

האוצר הודיע: "נתנצל בפני ראש-הישיבה ונערוך בירור"

אגף החשב הכללי באוצר הודיע ליו"ר ועדת הכספים הרב משה גפני כי ביום ראשון הקרוב יתנצלו בפני ראש-ישיבת 'בית שמעיה' וכן יזמנו את הפקחים לבירור - כך נודע ל'כיכר השבת'. גפני דרש את פיטוריהם של השניים ואמר כי הנציגות החרדית תגן בגופה נגד הרדיפה של ראש-הישיבות ועולם התורה (חרידם)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
גפני עם אנשי האוצר (כיכר השבת)

התפתחות מפתיעה: אגף החשב הכללי באוצר הודיע הערב (חמישי) ליו"ר ועדת הכספים הרב משה גפני כי ביום ראשון הקרוב יתנצלו בפני ראש-ישיבת 'בית שמעיה' וכן יזמנו את הפקחים לבירור - כך נודע ל'כיכר השבת'.

גפני דרש את פיטוריהם של השניים ואמר כי הנציגות החרדית תגן בגופה נגד הרדיפה של ראש-הישיבות ועולם התורה.

אתמול (רביעי) נכנסו הפקחים של האוצר לערוך ביקורת בהיכל הישיבה בעיצומו של ה"שיעור כללי" שנשא ראש-הישיבה בפני מאות תלמידיו וסירבו להמתין לסיומו - דבר שהכעיס מאוד את התלמידים שמחו על הפגיעה ברבם ועל ההפרעה ללימוד התורה.

שר החינוך גדעון סער התקשר לחשב הכללי מיכל עבאדי והעיר לה בתקיפות על צורת הביקורת אמש שזילזלה ופגעה בראש-הישיבה ובתלמידים וקרא לה לנסח קרטריונים ברורים, איך כיצד ומתי עורכים ביקורות בהיכלי הישיבות הקדושות.

"צריך לערוך את הביקורות באופן מכובד ומכבד ולא כפי שהיה אמש, עלינו לדאוג שמקרים כגון אלו לא יישנו יותר", אמר השר בתקיפות לעבאדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר