ראש-הישיבה מבני-ברק הופתע: על הקו האסיר מיפן

בשעת בוקר מוקדמת (חמישי) צלצל מכשיר הטלפון בביתו של ראש-ישיבת סאטמר בבני-ברק, הרה"ג רבי חיים-צבי מייזליש שליט"א. על הקו היה תלמיד הישיבה לשעבר ועציר יפן הזכאי, הבחור יואל-זאב גולדשטיין. מה נאמר בשיחה? 'כיכר השבת' חושף את התמליל המלא. בלעדי (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |

בשעת בוקר מוקדמת (חמישי) צלצל מכשיר הטלפון בביתו של ראש-ישיבת סאטמר בבני-ברק, הרה"ג רבי חיים-צבי מייזליש שליט"א.

על הקו היה תלמיד הישיבה לשעבר ועציר יפן הזכאי, הבחור יואל-זאב גולדשטיין. "שמעתי, שראש-הישיבה והתלמידים נוסעים השבת לשהות על-יד ציונו הקדוש של רבי שמעון בר-יוחאי, אנא תתפללו עליי שאני ישוחרר מהר. נכון שיצאתי ברוך השם זכאי במשפט, אך עדיין צריך לקוות כי רשויות החוק ביפן לא יערערו על התוצאה", אמר הבחור בקול תחנונים.

ראש-הישיבה, הרב מייזליש, התרגש מאוד והבטיח לבחור שיתפללו לשיחרורו המהיר והמיידי.

"מה היה בדיון המכריע?" התעניין ראש-הישיבה ויואל סיפר לו בפרוטרוט את השתלשלות הדיון כשהשופט התנצל בפניו על הזמן הארוך שישב בכלא ועל הרגע המרגש בו הודיע כי הינו זכאי. "אבי נעמד על הכיסא ובירך בקול 'הטוב והמטיב'", סיפר גולדשטיין לראש-הישיבה בהתרגשות רבה.

"כרגע אני נמצא בכלא שתנאיו טובים יותר מזה שבו שהיתי במהלך ימי המשפט אך עדיין דרושות תפילות רבות שאוכל כבר לצאת לחופשי ולחזור לישראל למשפחתי", הוסיף הבחור.

יצויין כי לקראת שבת ההתאחדות של ישיבת סאטמר במירון, הגיע הבוקר במיוחד מארה"ב לישראל, בנו בכורו של הרבי מסאטמר הרב מנחם מנדל טיטלבויים אב"ד סאטמר ויליאמסבורג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר